capture

نامه ای به وزیر دادگستری و وزیر داخلی مراکش

بی.اچ و سی.اس دو دختر نوجوان هستند که پس از اینکه دیده شد در حال بوسه و بغل کردن یکدیگر هستند دستگیر شدند.
این وحشتناک است. هیچ کس نباید برای اینکه چه کسی هست و اینکه به چه کسی عشق می ورزد تحت تعقیب قرار گیرد. من از شما می خواهم تا این دختران را فورا و بدون قید و شرط آزاد کنید. من همچنین از شما خواستار آزاد کردن تمامی زندانیان دیگر هستم که تنها به دلیل #گرایش_جنسی شان محکوم شده اند، و نیز ماده ی ۴٨٩ قانون مجازات #مراکش را لغو کنید و از آزادی مدنی و حق حریم خصوصی شهروندان تان حفاظت و آن را تضمین کنید.

یک بوسه بی ضرر و یک آغوش ملایم و اکنون سه سال زندان؟ این مساله ای است که اکنون سی.اس ١۶ ساله و بی.اچ ١٧ ساله با آن مواجه شدند.
پس از اینکه فردی مخفیانه از این دو دختر نوجوان عکس گرفت، خانواده به پلیس اطلاع دادند و این دختران دستگیر شدند.
در مراکش هر چیزی که بین افراد #همجنس “فعالیت جنسی” تلقی می شود، غیر قانونی می باشد. اگر ما کمکی نکنیم، آنها تا پایان ٣ سال در زندان خواهد بود.
نخستین جلسه دادگاه امروز بود، بنابراین زمان در حال تمام شدن می باشد. شریک های ما در مراکش در حال صف آرایی در برابر این پرونده می باشند. اما این مساله یک اعتراض جهانی در بر خواهد گرفت تا مسئولین را متقاعد کند تا این دختران را آزاد کنند.

هیچ کس نباید به دلیل کسی که به او عشق می ورزد به زندان انداخته شود. این دادخواست تقاضا از وزیر دادگستری مراکش را امضا کنید تا این دو دختر بی گناه آزاد شوند.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

فیس بوک ما:
‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:
‏http://dharmamartia.org
صفحه خبر وبسایت :
‏http://dmblog.dharmamartia.org/#home
کانال تلگرام ما:
‏https://telegram.me/DharmaMartia
همکاران ما:
‏http://media.hamyaari.ca
‏www.Khodnevis.org
‏https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
‏‎منبع :

https://allout.actionkit.com/go/3005?t=1&akid=11646.3557329.YBmWvM

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com