Image result for ‫امیرارشد تاجمیر‬‎

دیروز بعد از هفت سال برای اولین بار فیلم سراسر درد له‌شدنت توسط دو خودروی نیروی انتظامی را دیدم، نگران من نباش. زنده‌ام. یعنی هنوز نفس می‌کشم. عجیب است. با هر دم و باز دم من . تو ناله می‌کنی. چه خوب می‌فهمی‌ام عزیز. آری بارها گفته‌ام و باز می‌گویم: تو نفس…

امیرارشد تاجمیر یکی از کسانی است که در عاشورای سال ۸۸ توسط خودروی نیروی انتظامی زیر گرفته شد. فیلم این حادثه خیلی زود در شبکه‌های مجازی منتشر شد. احمدرضا رادان فرمانده وقت نیروی انتظامی تهران در مقابل دوربین تلویزیون جمهوری اسلامی خبر کشته شدن معترضان در روز عاشورا را تأیید کرد و گفت اتومبیل نیروی انتظامی سرقتی بوده و حادثه در دست بررسی است.

به گزارش کلمه، خانم شهین مهین‌فر، مادر امیرارشد، گوینده معروف با سابقه رادیوی ایران، بعد از هفت سال فیلم این حادثه را به تماشا نشسته و در هفتمین سال‌گرد عاشورای ۸۸ به فرزندش می‌نویسد:

«دیروز بعد از هفت سال برای اولین بار فیلم سراسر درد له‌شدنت توسط دو خودروی نیروی انتظامی را دیدم، نگران من نباش. زنده‌ام. یعنی هنوز نفس می‌کشم.

عجیب است. با هر دم و باز دم من، تو ناله می‌کنی. چه خوب می‌فهمی‌ام عزیز. آری بارها گفته‌ام و باز می‌گویم: تو نفس منی.

تو ناله کن، من اشک خون می‌ریزم. تو ناله کن،من از بن جان نفرین می‌کنم. تو ناله کن، من دردهایت را می‌کشم. تو ناله کن، من گیس می‌برم و سینه چاک می‌کنم. تو ناله کن، نه بس است… دیگر ناله نکن!

خدایا! ناله‌های امیرارشدهایم دیگر بس است. این‌بار نوبت ناله‌های حاکمان ظالم است. آنها که خود چلو کباب می‌خورند و سهم ملت را اشکنه می‌دانند.

آنها که دکل می‌دزدند و اختلاس می‌کنند اما، دست و پای گرسنه بیکار را به جرم دزدی می‌برند. آنهایی که فرزندانشان با پول ملت در مرگ بر آمریکا عشق می‌کنند و فرزندان شریف و فرهیخته‌مان را در عنفوان جوانی به سیاهچال می‌فرستند. آنها که چون خود به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند و جوانان ما را برای شادی و خوشحالی، بزه‌کار و خلافکار می‌خوانند. این‌بار نوبت ماست که آفتابه به گردنشان بیاندازیم و در شهرها بگردانیم‌شان.

این‌بار دیگر نوبت ماست که حق‌مان را بطلبیم و بگوییم پول‌ها و سرمایه‌های‌مان چه شد؟؟ این‌بار دیگر حق حکومت ملت بر خود است. ما خود امیر خودیم.»

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com