dmblog

“شر” ستاره و خواننده آمریکایی می ترسد که اگر ترامپ انتخاب شود، به معنای پایانی برای ازدواج همجنسگرایان باشد.

من به دلیل ترامپ دچار شک روانی می شوم” “شر” برای بیش از ۵٠ سال یک ستاره بوده است. “شر” اقرار می کند که با این ایده که دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات_متحده شود احساس شک روانی می کند. او در اجلاس جهانی جوان در اونتاریو، کانادا گفت :”او یک ک….ی است. من نمی دانم چطور او یک کاندیداست، او بسیار خطرناک است، آنچه که او برای کشورم به ارمغان می آورد، آنچه که او در کشورم بیدار کرده است، تعصب و بی اعتمادی و گونه ی ویژه ای از برتری در گروه های خاصی است.” “او در دروغ گفتن بسیار ترسناک و فوق العاده است، من کسی را اینقدر عالی در دروغ گفتن ندیدم.”
او افزود :”من می توانستم این موضوع را برای همیشه ادامه دهم، زیرا من به دلیل او از نظر روانی بسیار شک زده هستم.”

این بازیگر برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن و یک ستاره که از دهه ١٩۶٠ فعالیت می کند، برای برابری دگرباشان می ترسد که ترامپ موفق به شکست #هیلاری_کلینتون نامزد حزب #دموکرات شود. “شر” که مدت ها یک نمادی برای همجنسگرایان و مادر “چاز بونو” بازیگر دگرجنس گونه می باشد، گفت :”آنها به ازدواج همجنسگرایان و فرزندخواندگی همجنسگرایان پایان می دهند.” “شر” که اکنون ٧٠ ساله است، گفت که او بیشتر برای نسلی می ترسد که پشت کلینتون در مسیری که آنها برای باراک اوباما در ٢٠٠٨ و ٢٠١٢ پیمودند، نیستند. “شر” درباره استفاده کلینتون از یک سرور ایمیل خصوصی زمانی که وزیر امور خارجه بود گفت :”او نگران و ناراحت بود” .”اما من مدت زیادی است که او را می شناسم و او بهترین تلاش و کارش را انجام خواهد داد.”

“اگر شما او را از زمان آغاز زندگی اش تا اکنون نگاه کنید، او سخت برای مردم کار می کرد.”

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

‏https://m.facebook.com/DharmaMartia/

http://dharmamartia.org
منبع :

Cher fears if ‘a**hole’ Trump is elected it will mean an ‘end to gay marriage’

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com