_91409038_gettyimages-475231796

یک مبارزه روسی مشهور حقوق #همجنسگرایان مفتخر است که اعلام کند که شهر “ایوانوف” یک #راهپیمایی به  نفع #ازدواج_همجنس را تایید کرده است، و اجازه آن در همان روز بازگرفته شد. “نیکولای آلکسیف” موسس #جشن_غرور مسکو، روز سه شنبه نامه ای از معاون شهردار در صفحه “VKontakte” پست کرد که می گوید راهپیمایی جشن غرور و دو رویداد عمومی دیگر در پیش است، تا زمانی که آنها به مکان های دیگری در شهر منتقل شدند، که آقای آلکسیف فورا موافقت کرد.

از او خواسته شد که در چندین شهر دیگر راهپیمایی هایی برگزار شود، شهرهایی شامل #سن_پترزبورگ، اما در تمامی شهرها جز ایوانوف رد شد.
وب سایت های روسیه سریعا داستان را به عنوان اجازه رژه برای #حقوق_همجنسگرایان عنوان نمودند که به ندرت داده می شود، بویژه از سال ٢٠١٣ که قانون “گسترش و ترویج #روابط_جنسی غیرسنتی” را در حضور کودکان ممنوع کرد. “ویتالی میلونوف” نویسنده این قانون یک نماینده مجلس ضدهمجنسگرای سطح بالا نیز سریع واکنش نشان داد. او از مسئولین استانی درخواست بررسی نمود و رژه ای در هوای آزاد را به عنوان “مرزی برای شکستن قانون” نامید. آقای میلونوف به شبکه تلویزیونی #روسیه گفت که تایید این راهپیمایی ممکن است کار یک نماینده مخفی #همجنسگرا در سالن شهر باشد.

“ولادیمیر بوخکوف” سناتور محلی نیز به این حریان پیوست، و می گوید که باید اشتباهی رخ داده باشد، زیرا معاون شهردار “فردی جدی و بعید است قادر به چنین کار کثیفی باشد.” در عرض چند ساعت، یک سخنگوی شهر به ایستگاه رادیو “گوریت موسکوا” گفت که این نامه درهم بود و معاون شهردار هیچ قدرتی برای اعطای اجازه برای این راهپیمایی را نداشت.

او گفت که اجازه رژه لغو شد زیرا به مدرسه ها و مهدکودک ها بسیار نزدیک بود. شهردار بعدا گفت که یک گردهمایی کوچک می تواند انجام گیرد و اجازه ای لازم نیست، و تنها اطلاع رسانی نیاز است.” آقای الکسیف به “سایت خبر زندگی” گفت که دفتر شهردار ممکن است پیشنهاد داده باشد که راهپیمایی را به مکان دیگری انتقال دهید، “به این امید که ما درخواست شان را رد کنیم.” اما هنگامی که موافقت نمود، گرفتار شد.” او این پاسخ را به عنوان “حیرات انگیزترین پاسخ در ١١ سال مبارزه ام” لقب داد و تهدید رفتن به دادگاه در بر دارد.” همچنین برای معاون بدشانس شهردار امکان دارد که او با بازجویی داخلی مواجه شود.
‏https://m.facebook.com/DharmaMartia/

http://dharmamartia.org
منبع :

http://www.bbc.co.uk/news/blogs-news-from-elsewhere-37497365

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com