401_640x345_acf_cropped-2

مرد همجنسگرایی #ماراتون ۴٠١ روزه برای افزایش آگاهی در مورد قلدری علیه همجنسگرایان دوید. “بن اسمیت” ١٠۵٠٠ مایل دوید – برابر با فاصله بین #لندن و #سیدنی. یک مبارز ٣۴ ساله #برابری در نهایت به سمت خانه پیش رفت تا ماراتون۴٠١ خود را در ۴٠١ روز پایان دهد. “بن اسمیت” می گوید که او این سفر را به هدف افزایش آگاهی برای جوانانی که به مورد #زورگویی و #قلدری قرار گرفتند و به دلیل #دگرباش بودن هدف بودند انجام داده است.
او با این ایده آغاز نمود که پس از سال ها توهین و بدزبانی در مدرسه، منجر به دو بار تلاش به خودکشی شد. این مبارز همچنین از یک سکته کوچک مغزی در ٢٩ سالگی رنج می برد که تا حدودی رفتار با او در مدرسه را مقصر می داند.

در طول بهبودی، او مشتاق شد تا به یک باشگاه دو با یکی از دوستانش بپیوندد و متوجه شد که آن به بهبود و پیشرفت سلامتی جسمی و روحی اش کمک کرد. از زمانی که به عنوان #همجنسگرا #آشکارسازی نمود، تصمیم گرفت که بر تلاش خود برای افزایش آگاهی از اثرهای مخرب قلدری که می تواند بر جوانان داشته باشد تمرکز کند. او گفت :”این کار در برابر زورگویی و قلدری و نجات افراد از رنج مشکلات طولانی مدت به دلیل مورد زورگویی بودن اهمیت دارد و من قویا بر این باورم که ما تاثیر مثبتی بر زندگی افراد بسیاری گذاشته ایم.”

پولی که از تلاش او جمع می شود به بنیاد خیریه “#استون_وال” و “کیداسکیپ” اهدا می شود. اسمیت نخستین ماراتون خود را در اول سپتامبر ٢٠١۵ دوید و از آن زمان ١٠۵٠۶.٢ مایل – برابر با فاصله لندن تا سیدنی دویده است. بیش از ٨٠٠٠ نفر تا کنون به ماراتون او پیوسته اند و اسمیت می خواهد که شما در آخرین کوشش او به او بپیوندید.

او شرح داد :”مردم از سراسر جهان به هشتک #ماراتون۴٠١ می پیوندند، یک چالش مجازی در طول نخستین هفته ی ماه اکتبر.” “هدف اصلی از چالش ۴٠١ این بوده است که تا جایی که امکان دارد بسیاری از مردم در آن شرکت کنند و فرصت هایی برای کودکان، جوانان و بزرگسالان خلق کنند تا در مورد موضوع های قلدری و #میل_جنسی بحث کنند.” اسمیت موفق شده است تا مبلغی بیش از ١۶٠ هزار دلار جمع آوری کند و هدف او تا پایان دویدن او در روز چهارشنبه (۵ اکتبر) تقریبا مبلغی دو برابر این تا ٢۵٠ هزار دلار می باشد. “من به این مقدار پول افتخار می کنم که ما تاکنون برای “استون وال” و “کیداسکیپ” جمع نموده ایم و من کاملا مطمین هستم که ما به ٢۵٠ هزار دلار که در آغاز این چالش تعیین نمودیم دست می یابیم.”

منبع:
‏https://m.facebook.com/DharmaMartia/
http://dharmamartia.org
منبع :

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com