اینهمه بلایی که “نظامِ جمهوری اسلامی” بر سر آب و خاک و دریا و هوایِ ایران و جاندارانِ ایران آورده، نشانه ای آشکار از غیرِ طبیعی بودنِ ساختارِاین حکومت است که با رهبریِ فاسد این نظام، همه چیز را در ایران به سویِ مرگ می برد.

  نظام غارتچی “جمهوری اسلامی” با دشمنی ساختاری اش با هر آنچه طبیعی و انسانی است، دریاچه ها و رودخانه ها و جنگل ها و دشت هایِ بسیاری تا آثارِ تاریخی و تا سلامتیِ و جانِ و زندگیِ بسیاری از مردم ایران را  نابود کرده است.

  رهبر و دیگر دزدانِ نظامِ حاکم بر ایران با وحشی گریِ غیر طبیعیِ خود هیچ آزادی را در بیان و رقص و موسیقی و هنر تا عِشق ورزیدن و دوستی بین مردم را نیز بر نمی تابند، تا اَفزون بر سرکوبِ جامعه و حاکمیّتِ وحشت در جامعه  نیازِ امنیتیِ راهبُردی این نظامِ سر تا پا دروغ و دزدی و فساد است، مردمِ ایران هرچه گرفتارتر و فقیرتر و سَر درگُم تر و دربندتر باشند تا هیچ کس در ایران، فُرصتِ فکر کردن به اینهمه خرابی و فسادِ که در تمامِ تاریخِ ایران بی سابقه بوده، پیدا نکند و تمامِ این خرابی و فساد در اینهمه گرفتاری از چشم مردم پوشیده بماند و به ویژه سرنوشتِ مشترکِ ملّتی به  نام ایران با سرزمینِ ایران، فراموش شود. 

 پس ما مردمِ ایران نیز اگر دوستدارِ زندگی و سلامت و شادمانی و طبیعتِ و دگرگونیِ زندگیِ خودمان با زمان هستیم دستِ کم برایِ نجاتِ جانِمان، نمی توانیم بی طرف بمانیم  هنگامی که آنها قُمارِ مرگبار جنایتبارِ دزدیِشان را باخته اند و با این رَوَند،چه با بلایی طبیعی، چه با بلایِ آسمانی و یا چه  با جنگ، همه چیز را در ایران، با خود نابود خواهند کرد.    

  نظام خرابّ جمهوری اسلامی با رهبر، ملّایان و نوکرانِ جنایتکار و فاسدشان با طبیعت و زمان و ذاتِ طبیعیِ انسان در جنگِ دائم هستند و افزون بر سرزمینِ ایران، جان و سلامتی و ارزش هایِ انسانیِ جامعه ی ایران را به یَغما برده اند.امّا پیروزِ پایانیِ این جنگ آشکارا و حَتمی زمان است که میلیاردها سال، ناجیِ شکست ناپذیرِ طبیعت و زندگی بوده است. و حتّا اگر همه ی مردمِ ایران در این جنگ بی طرف بمانند،زمان که قدرتِ دگرگون کننده ی مطلق  و طبیعت که قدرتِ زندگی و پذیرایِ هرلحظه دگرگونیِ عظیم زمان است، هرگز تماشاگرِ نابودی خود نخواهند ماند، چه خدایی باشد و چه خدایی نباشد.     

    کانالِ تلگرام  امیر سارم

 https://t.me/amirsarempoems       

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)