تصور کنید امروز و در حوزه آب و فاضلاب اهواز بحران و مشکلی مشابه حادثه آتش سوزی در مخازن پتروشیمی ماهشهر رخ بدهد و مردم گرفتار نگرانی ، استرس و بی آبی شوند، آنگاه استاندار محترم با حضور در صحنه مدیر عامل آبفای خوزستان را فرابخواند و توضیح بخواهد ، آنگاه از آنسوی تلفن چه پاسخی خواهد شنید؟

در حالی که چند روزی است که مردم کوت عبدالله و اهواز به جهت تغییر رنگ ، بوی و افت فشار آب شبکه مواجه و تصاویر وضعیت آب شرب آنها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است ، دیروز سراغی از مدیرعامل غیربومی آبفای خوزستان گرفته و چندین بار با تلفن همراه ایشان تماس گرفتیم اما پاسخ عبارتی بیش نبود «مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد»

برای ادامه پیگیری از دیگر کارکنان شرکت نیز پرس و جو کردیم که شاید آقای مدیرعامل جهت دید و بازدید عید و زیارت اقوام به گرگان رفته است !

تا آنکه یکی از دوستان خبر داد ، جناب علیمرادی به سفر فرنگ رفته و به همراه خانواده محترم در «سوئیس» به سر می بردند!

برای لحظه ای تصور کردم جناب مدیرعامل در «سویسه» جهت بررسی مشکلات آب شرب روستاهای کوت عبدالله بسر می برند!! اما با تأکید مجدد یقین حاصل شد که آقای علیمرادی در اروپا جهت گذران ایام و گشت و گذار بسر می بردند آنهم تحت پوشش ماموریت و با پول بادآورده مردم این استان رنجور و جالب اینکه عائله مکرمه را نیز بی نصیب از لذات سفر دلچسب فرنگ نگذاشته است.

اکنون پرسش اینجاست ، که مردم خوزستان تا چه اندازه باید تاوان و هزینه مدیران ناکارآمد آنهم از مدل غیربومی را پرداخت کنند؟

چگونه همین مدیر محترم که در مصاحبه های رسانه ای دلیل نیمه کاره بودن دهها پروژه آب و فاضلاب را نبود اعتبارات و کاهش درآمد شرکت آبفا اعلام می کند ، اما در آن سوی خود و خانواده اش تحت پوشش ماموریت کاری و هزینه کرد میلیون ها تومان از بیت المال به سفر فرنگ می رود؟

انتظار می رود هم استاندار محترم و هم نمایندگان در خصوص ادامه فعالیت اینگونه مدیران تجدید نظر و از مبادی مربوطه تقاضای جایگزینی آنها را بکنند.137018

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com