آخر هفته گذشته برای مردم بلاروس بسیار داغ بود. آن قدر داغ که تمام کارمندان عریان در محل کار خود حاضر شدند.
نه این که دمای هوا بالا رفته یا گرمایش زمین اول در بلاروس اتفاق افتاده باشد. نه خیر. دمای رفتار مردم از آن بالا گرفت که الکساندر لوکاشنکو، رییس‌جمهوری این کشور در سخنرانی اخیر خود در کنفرانس مربوط به تکامل و پیشرفت تکنولوژی در شهر مینس، یک دال اضافه به کار برد.
او به جای این که بگوید: “رازویوایسه ای رباتای” گفت “رازدیوایسه ای رباتای”. منظور او این بود که تکنولوژی در تمام دنیا در حال پیشرفت است و از این جاست که همه ما باید پیشرفت کنیم و به کار خود ادامه دهیم. اما به طور تصادفی گفت: “همه باید عریان شویم و به کار خود ادامه دهیم”. و کارمندان بلاروس این بار به حرف ریس‌جمهوری خود گوش دادند و همه در محیط کار خود عریان شدند و شبکه‌های اجتماعیی را با عکسهای عریان خود در حال کار پر کردند. میخایل لوکاشنکو حدود ۲۲ سال است که در قدرت است و به خصوص نسل جوان از دوران ریاست او راضی نیستند و این اشتباه لفظی او را خصوصا این نسل به مسخره کشیده‌اند.
6xqpgi8g

33

44

CmHNi2GWMAAyvuS

Lukashenko
می‌توانید عکس های بیشتر را با این هشتگ ببینید:

#раздеватьсяиработать
#getnakedandgotowork

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com