مجید عابدین زاده مقدم از بازماندگان اتفاقات بازداشگاه کهریزک در سال ۸۸ برای بار سوم در ۱۳ آذر ماه سال ۹۳ توسط قرارگاه ثاراله سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در منزل پدری خود واقع در کرج بازداشت گردید و پس از تحمل حدود ۳ ماه انفرادی از بند دو الف سپاه اوایل اسفند ماه سال گذشته به بند ۸ زندان اوین منتقل گردید.

این آسیب دیده جریانات ۸۸ و بازداشتگاه مخوف کهریزک تا پیش از بازداشت آخر، از آسیب های روحی و روانی وارده در بازداشتگاه کهریزک رنج می‌برد به گونه‌ای که طبق اظهارات اطرافیان نزدیکش، وی تعادل روحی نداشته و با مصرف آرام‌بخش و تحت نظر پزشک تا حدودی به زندگی عادی بازگشته بود.

MAJIDMOGHADAM

مجید مقدم هم اکنون با گذشت حدود ۶ ماه از بازداشت در بند هشت زندان اوین به سر می‌برد، که علاوه بر ازدحام جمعیت بیش از ظرفیت و شرایط بد بهداشتی، اصل تفکیک جرایم نیز در آن رعایت نشده و زندانیان سیاسی با جرایم مالی و کلاهبرداری به صورت مختلط نگهداری می‌شوند.

وی در مدت حبس در بند دو الف سپاه به مراتب مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار گرفت تا علیه خود و دوستانش تن به اعتراف دهد.

بنابر اتهامات وارده در دادگاه بدوی تنها چند روز قبل از تولد بیست سالگی مجید عابدین زاده مقدم، شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی احمدزاده وی را به ۶ سال حبس محکوم گردیده است و بیم آن می‌رود با توجه به وضعیت وخیم روحی و شرایط نابسامان بند-۸ زندان اوین سلامت ایشان در خطر جدی قرار گیرد.

مجید مقدم جزو چهار تن از بازماندگان کهریزک می‌باشد که حاضر شد با تمام فشارها و تهدیدها، تا مراحل پایانی شکایت خود از سعید مرتضوی را پیگری نماید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com