ایران که فقط مشتی خاک و آب نیست.  جمهوری اسلامی شما طی حکومت چهل ساله‌اش ایران را از طرق مختلف تجزیه کرده است: مرد و زن، مسلمان و غیر مسلمان، شیعه و سنّی، خودی و غیر خودی و…  با این کار عده‌ای متوهم شده‌اند که از دیگران بهترند و حق خود می‌دانند که به حقوق دیگران تجاوز کنند؛ مردان به حقوق زنان، شیعیان به حقوق اهل سنت، آقا زاده ها به حقوق همگی. 

آیا زمانی که شما آمریکا را به بستن تنگه‌های مختلف تهدید می‌کنید متوجه هستید که از طرف نزدیک به سی میلیون ایرانی صحبت می‌کنید؟  آیا واقعاً بر این باورید که مردم ایران طالب جنگ و خونریزی هستند؟  اگر شکی دارید این سؤال را به همه پرسی بگذارید ولی تا آن زمان جلوی دهان قاسم سلیمانی و سایر سران سپاه را بگیرید.

لازم نیست تمام جنایاتی را که در دوران حکومتتان مرتکب شده‌اید متذکر شوم.  آیرانی‌های دیگری قبل از من این کار را به خوبی انجام داده‌اند.  وقت آن رسیده که بروید.  سعی کنید با آمریکا وارد مذاکره شوید تا از جنگ و تحریم‌ها اجتناب کنید و بعد از آن مقدمات رفتنات را فراهم کنید.  اگر خمینی جام زهر را یک سال زودتر نوشیده بود از همه لحاظ به نفع ایران بود، این را الآن خودتان هم می‌گویید.  بهترین زمان برای نوشیدن جام زهر توسط رهبرتان همین امروز است.

ای دل بیا که ما به پناه خدا رویم                زآنچ آستین کوته و دست دراز کرد

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com