مطمئن شوید که یک پسورد قوی برای روتر وای‌فای خود انتخاب کرده‌اید، این‌ روزها اشخاص زیادی می‌دانند که چطور می‌توان پسورد وای‌فای را هک کرد. اما چطور باید بفهمید که پسورد وای‌فایتان هک شده است؟

router-keygen-gratis

پیشنهاد من این است که همیشه چک کنید که چه دستگاه‌هایی به وای‌فای شما وصل است. پس اطمینان حاصل کنید که دستگاه‌هایی غیر از دستگاه‌های شما به مودم وای‌فای وصل نیست. به طور معمول، دزدان وای‌فای، سرعت اینترنت شما را پایین می‌آورند و با یک سرعت پایین در کامپیوتر خود مواجه می‌شوید. این روش را بر روی کامپیوتر خود امتحان کنید تا متوجه شوید چند تا دستگاه یا کامپیوتر به شبکه وایرلستان متصل است.

Who’s On My Wifi یک نرم‌افزار رایگان برای ویندوز است که دارای ویژگی‌های بسیار است. با این نرم‌افزار، شما به آسانی می‌توانید بفهمید که در حال حاضر چندتا دستگاه به شبکه وایرلستان متصل است. می‌توانید آدرس IP، آدرس Mac و همچنین نام کامپیوترهایی که متصلند را مشاهده کنید.

چگونگی راه‌اندازی Who’s On My Wifi

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com