به گزارش بازداشت به نقل از سلحشور آزادی پدر افشین سهراب زاده برای فروش کلیه خود جهت حمایت از فرزند مبتلا به سرطان خویش اقدام نمود.
پس از شنیدن خبر تشدید بیماری و بالا آوردن خون و بیهوشی فرزندش را در زندان ، بیدرنگ به بیمارستان محل سکونت خانواده می رود و نامش را در لیست فروشندگان کلیه ثبت می کند تا شاید با فروش کلیه بتواند پول اجاره سند ملکی را فراهم کند و با تودیع آن پسرش را برای مرخصی درمانی آزاد کند . این پدر دردمند مدتی پیش با تلاش فراوان توانسته بود سند مالکیتی به ارزش یکصد میلیون تومان را تهیه و برای مرخصی افشین به دستگاه قضایی بسپارد اما روزی که قرار بوده افشین راهی مرخصی شود دادستان مانع شده و مبلغ وثیقه را به دویست میلیون تومان افزایش می دهد . افشین سهراب زاده در زندان با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند و جانش در خطر است .
***
دادستان جنایتکار میناب چندی پیش به این زندانی بیمار گفته است مشکلی نیست اگر نتوانی سند برای مرخصی استعلاجی تهیه کنی، در زندان می‌میری و ما جنازه‌ات را به سردخانه می‌فرستیم.
و از طرفی هم صالحی شکنجه‌گر، زندانیان را تهدید کرده است که اگر فردی تخت خود را برای استراحت در اختیار این زندانی بیمار قرار بدهد با او برخورد خواهد کرد.4266

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com