به گزارش بازداشت به نقل از صفحه شخصی آبتین طبرزدی ، فرزند حشمت الله طبرزدی ، برادران امنیت همچنان در اطراف منزل ما پرسه می زنند , پدر را بردید همانطور که گفتم ما از زندان , انفرادی و شلاق شما واهمه ای نداریم .
حشمت الله طبرزدی دبیرکل جبهه دموکراتیک ایران و زندانی سیاسی سابق پس از بازداشت مجدد در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه دست به اعتصاب غذا زده است.

طبق گزارشات رسیده طبرزدی از روز بیست و هشتم تا کنون تحت بازجویی شکنجه و در اعتصاب غذا به سر می برد. به گفته آبتین طبرزدی فرزند این زندانی، پدرش در صبح روز بیست و هشتم در میدان کاج توسط نیروهای اطلاعات بازداشت و به بند۲۰۹ زندان اوین منتقل شده است.

پیشتر در آستانه شب چهارشنبه سوری احضاریه از دادسرای اوین به درب منزل حشمت الله طبرزدی ارسال شده بود، که وی از گرفتن آن امتناع کرده و مامورین نتیجه عدم حضور را جلب عنوان کرده بودند.

لازم به یادآوری است که محکومیت مهندس طبرزدی پس از گذران پنج سال و نیم حبس در تاریخ ۹ تیر ماه ۱۳۹۴ به اتمام رسیده است.4239

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com