poyesh

اعضای محترم جامعه هتل‌داران ایران!

سلام. ضمن سپاس از تلاش‌هایی که در این شرایط سخت برای بهبود صنعت گردشگری دارید و با وجود مشکلات و مانع‌ها عاشقانه سرمایه‌گذاری در سرزمین مادری را گسترش می‌دهید، احتراماً پیرو بیانیه‌ای که در مخالفت با تخریبِ طبقات اضافی هتل آسمان شیراز منتشر کرده‌اید به عرض می‌رسانیم:
ما، در مقامِ بخشی از فعالان مدنی ایران، به‌ویژه پاسداران میراث فرهنگی این سرزمین، از شما به‌عنوان یکی از پایه‌های صنعت گردشگری کشور که با میراث فرهنگی‌مان رابطه‌ای تنگاتنگ دارید توقع توجه و حمایت بیشتر از این میراث ارجمند را داریم، آن‌هم هنگامی که به سبب گستردگی حجم این آثار و کم‌توانی سازمان متولی آن‌گونه که شایسته است از آنها مراقبت صورت نمی‌گیرد و بعضاً در مواردی هم‌چون برج جهان‌نمای اصفهان برخی از صاحبان قدرت هم در راه از اعتبار انداختنِ این آثار کم‌نظیرِ بشری گام برمی‌دارند.
ما نیز، بدون آن‌که بخواهیم اگر برخوردی خارج از قانون انجام شده از آن حمایت کنیم، امیدواریم شما با همراهی در رعایت حریم آثار و به‌ویژه حریم منظری میراث فاخر کشورمان، و استقبال و همراهی‌تان از برخورد با همکارانی که این نکته‌ها را رعایت نمی‌کنند، الگویی شایسته برای صنعت گردشگری‌مان در همین شروعِ دوباره‌اش شوید تا دیگر اصناف و برخی مقام‌های مرتبط، از جمله شهرداران، جسارت اندیشیدن به همراهیِ شما در ضربه زدن به آثارمان را نیابند.
پیروزی و بهروزی روزافزونِ شما را در راه تعالی و پیشرفت سرزمین‌مان از ایزد منان خواستاریم.

پویش پاسداری از میراث فرهنگی و طبیعی

152019_967

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com