Untitled-2

شهروندان بهایی بازداشت شده بخاطر ارتباط با همسایگان و آشنایان مسلمان‌شان نیز تحت فشار بودند و بخاطر ارتباطات‌شان با مسلمانان بازجویی می‌شدند. در واقع از نظر بازجویان این پرونده هر ارتباطی با همسایه‌ها، اقوام وآشنایان مسلمان فعالیتی برای جذب آن‌ها به دیانت بهایی و تبلیغ علیه نظام بود و باید متوقف می‌شد.
یک وب سایت نزدیک به منابع امنیتی، درباره علت بازداشت‌های گلستان می‌نویسد: «برگزاری کلاس آشپزی، شیرینی‌پزی ویژه خانم‌ها، کلاس موسیقی، نقاشی، تئاتر، برگزاری کلاس‌های تقویت حافظه و آموزه‌های اخلاقی، اهداء پوشاک، البسه، مواد غذایی، ساندویچ و … به افراد مستمند ساکن حاشیه شهرها و روستاییان استان، ایجاد ارتباط با مردان، زنان، جوانان و نوجوانان مسلمان و دعوت از همسایه‌ها، آشنایان، همکلاسی‌های مسلمان جهت شرکت در مراسم عروسی، جشن تولد، مراسم ترحیم بهائیان، شرکت در تشییع جنازه و فاتحه‌خوانی مسلمانان، سوءاستفاده از خلاء‌های عاطفی موجود در بین خانواده‌ها از جمله ترفندهای این فرقه برای جذب و نزدیکی به مسلمانان است.»
بخشی از گزارش عدالت برای ایران درباره بازداشت، شکنجه و محاکمه بهاییان گلستان
برای دریافت متن کامل گزارش بر روی لینک زیر کلیک کنید:
عدالت برای ایران: حتی اگر آب بخورید، براندازی نظام است
کانال تلگرام عدالت برای ایران را دنبال کنید

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com