رژیم جمهوری اسلامی با کنار گذاشتن همه ملاحظات، بهترین خاک و منابع ارزشمند کشور را به بیگانگان بخشیده، تا چند صباحی دیگر به وجود پر از ننگ و نکبت خود ادامه دهد. این نظام ضد انسانی یا از طریق نیروهای سرکوب مردم خود را می‌کُشد، یا با نابودی گستاخانه‌ی همه زیرساخت‌های خوب مدیریت شهری، به هنگام کار، به هنگام خواب، به هنگام سفر یا شیوع بیماری و … بر سرمان آوار مرگ می‌پراکَنَد.

جمهوری اسلامی با بی‌اعتنایی و تمسخر حقوق بشر، و با برافراشتن پرچم جهالت هزینه مبارزه با تمدن دنیا را از طریق غرق کردن ملت در مجموعه‌ای از حوادث و فجایع زیستی پرداخت می‌کند. اگر نه امروز، فردا قرعه‌ی فال به نام تصادف، گلوله بسیجی و ضد شورش، ریزش بناهای ناشی از رشوه و فساد، هوای ناسالم ناشی از دود یا گرد و غبار، نابودی محیط زیست، عدم کنترل بیماری‌ها، گرانی‌ها و تورم و هر آنچه که نتیجه بی‌کفایتی و فکر پلید این حکومت است، سهم یک-یک ما مردم ایران خواهد شد. امروز خوزستان را کُشتند؛ فردا شیراز را می‌کشند؛ پس فردا تهران را.
تهران عزیز، شهرهای بزرگ!

تا دیروز گمان می‌شد که ریزگرد و هوای ناسالم و آب کثیف فقط سهم ما خوزستانی‌ها باشد، اما امروز به چشم خود می‌بینید که در نتیجه بی‌کفایتی این نظام، تهران و همه ایران از این مصیبت در امان نمانده است! اینان کشتی با عظمت ایران را عمداً به گل نشانده‌اند و سرگرم ربایش باقیمانده‌های آن هستند… بدانید و تردید نکنید که به زودی همه ما را به قعر دریا خواهند سپرد.
هم وطن!

دست به دست هم دهیم و این بختک سیاه و شوم را از سرزمین ایران بیرون کنیم. با وجود اینان، تا چند صباحی دیگر هیچ اثری از ایران و ایرانی باقی نخواهد نماند. عاقلانه نیست وقت گرانبها را به جای تشکیل یک اپوزسیون واحد، با بحث‌های جدلی بی‌فایده هدر دهیم. به جای بحث و گفتگو، به فوریت باید جان‌ها و مال‌های باارزش را نجات داد تا باشیم و بمانیم که گفتگو کنیم و دوباره بسازیم ایران را…

دوستان و مخالفان جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور!

مردم ایران از هر قشری جان بر کف آماده‌ اعتراضات گسترده هستند. اما بدانید جنبشی که سر نداشته باشد، یا بیش از یک سر داشته باشد به جائی نخواهد رسید همچنان که تاکنون نرسیده و با وضع کنونی، پیروز نهایی همواره جمهوری اسلامی است.

پس، ای مخالفان!

به هر عقیده یا مرامی که پایبندید، همچنان پایبند بمانید؛ گوارای جانتان باد! اما اگر ایران را بیشتر از عقیده و مرام خود دوست دارید، و ادعا می‌کنید به دموکراسی معتقد و به انتخاب ما مردم احترام می‌گذارید، این همان لحظه‌ای است که باید حرفتان را ثابت کنید! تمرین دموکراسی و باور به آن را در همین لحظه سرنوشت‌ساز، هنگامی که هنوز در خارج هستید، به ما مردم ایران ثابت کنید! پس صدای ما را اینگونه واضح و روشن بشنوید که رای خود را از اعماق هنجره‌مان فریاد زده‌ایم: “رضا شاه! روحت شاد”، ببینید و بشنوید این صدای رسای همه مردم ایران را!

ملت ایران رضا پهلوی را رهبر خود می‌داند. ما تنها به رضا پهلوی اعتماد داریم چون در زمان ریاست این خاندان امنیت و آسایش داشتیم. چون اکنون می‌فهمیم که آن دو گوهر درخشنده آسمان ایران، این سرزمین را با جان دل دوست داشتند و به هیچ ایدئولوژی، مذهب یا مکتبی جز بهروزی این آب و خاک باور نداشتند. ما مردم ایران معتقدیم رضا پهلوی بیش از آنکه یک فرد سیاسی قابل مقایسه با دیگر مخالفان باشد، یک برند مطمئن و متمایز از دیگران است که ما مردم می‌توانیم به حکومتش اعتماد کنیم. ما مردم ایران، قبلاً در آزمون یک “حکمرانی خوب”، محصول این خاندان را در داشتن ایرانی آباد، توسعه‌یافته و مقتدر به چشم خود دیده‌ایم… ما مردم ایران به ‌جز رضا پهلوی، به هیچ گزینه دیگری برای عبور از این گذار تاریخی اعتماد نداریم!

ایران رهبر خود را انتخاب کرده‌ است. تنها وظیفه شما مخالفان، بیعت با رهبر منتخب ایران است.

ای مخالفان!

به انتخاب ما مردم اعتماد کنید و ایمان بیاورید. بگذارید جنبش اعتراضی ما مردم در ایران قدرت پیدا کند. دنیا هم بفهمد که ایران اکنون یک رهبر دارد تا اینبار اعتراض ما مردم را جدی بگیرد و با رضا پهلوی به نمایندگی از مردم ایران گفتگو کند. آنگاه همه جهان، سرنگونی این رژیم ضد بشری را زودتر از آنچه تصورش را می‌کرد، جشن خواهد گرفت، مطمئن باشید.

پس با برگزاری تظاهرات هماهنگ در سراسر جهان، بیعت خود را با رضا پهلوی فریاد کنید.

زنده باد رضا پهلوی

پاینده باد ایران

برقرار باد خوزستان

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)