یک آزمایش ساده برای خواهران و بانوان گرامی :

اول از همه یک مانتو کوتاه و یک روسری کوچک را به تن کنید و سپس جلوی آینه بایستید و با چشم دل به خود بنگرید.

سپس با یک چادر مشکی همین آزمایش را تکرار کنید.

خوب.

کدام بهتر است؟ مثل حیوان زندگی کردن و بد حجاب بودن یا منور شدن به نور حجاب و چون شاخه گل یاسی از مرغزار عقب بودن؟

می بینید که به سادگی و از طریق علمی می توان فهمید چرا چادر حجاب برتر است. لزومی به بحث و دعوا هم نیست‌‌ ٬ فقط یک بار این آزمایش را انجام دهید ٬ همین.

ما نمی گوییم بدون دلیل و استدلال باید همه چیز را پذیرفت ٬ همه دستورات اسلام مبنای علمی و ریشه منطقی دارد . همان طور که در مثال فوق دیدیم به راحتی و با آزمایش های علمی می توان به تک تک دستورات انسان ساز دین مبین اسلام ایمان آورد. بعضی از افراد می خواهند با تعصب و جر و بحث دیگران را به راه راست هدایت کنند ٬ غافل از اینکه بدترین ضربه را به اسلام می زنند .

کافی است انسان کمی منطقی باشد و از آزمایش های علمی استفاده کند تا بتواند دیگران را هم به بهترین وجه هدایت کند . برای مثال با یک شاخه گل شمعدانی می توان وجود خداوند را به راحتی اثبات کرد ٬ کافی است فکر کنید اگر نعوذ باالله خدایی وجود ندارد پس چه کسی این شاخه گل شمعدانی را آفریده ؟ بلی ؟

همانطور که متوجه شدید تمام دستورات اسلام را از احکام اولیه تا جزیی ترین دستورات را می توان با روش های علمی ثابت کرد ٬ بیایید دست به دست هم دهیم و به دنیا ثابت کنیم دین اسلام بهترین دین بشریت است.

امید به آن روز.

کمالی

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com