آیا سرقت هویت فقط مشکل افرادی است که اطلاعاتشان را آنلاین منتشر می‌کنند؟

id-fraud-protection-01

شما هم می‌توانید قربانی سرقت هویت شوید حتی اگر یک بار هم از کامپیوتر و اینترنت استفاده نکرده باشید. افراد مخرب می‌توانند اطلاعات شخصی شما (مانند کارت شناسایی، کارت‌های بانکی، شماره تلفن و آدرس) را از طریق قبض‌ها، سرقت کیف پولتان ، شنیدن مکالمه تلفن‌تان و گشتن در بین زباله‌هایی که بیرون انداخته‌اید، بدست آوردند. اگر او بتواند اطلاعات شما را بدست آورد می‌تواند جعل هویت کند و شروع به سواستفاده از هویت شما کند.

اینترنت کار را برای افراد مخرب برای بدست آوردن اطلاعات شخصی و مالی قربانی‌های آنها ساده‌تر کرده است. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها اطلاعات مشتریانشان را در پایگاه‌ داده‌ها نگاهداری می‌کنند، اگر فرد خرابکاری به آن پایگاه داده دسترسی پیدا کند یکجا به اطلاعات زیادی دسترسی پیدا می‌کند. اینترنت راه را برای خرید و فروش اطلاعات ساده‌تر نموده است، و همچنین کار مجریان قانون را برای پیدا کردن مجرمان سخت‌تر کرده است.

قربانیان سرقت هویت آنلاین چگونه انتخاب می‌شوند؟

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com