سید محمد ابراهیمی، روز دوشنبه ۱۷ اسفند ماه، به دلیل جراحت در ناحیه سر به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، محمد ابراهیمی، فعال مدنی محبوس در زندان رجایی شهر کرج، روز دوشنبه ۱۷ اسفند ماه، به دلیل جراحت در ناحیه سر در اثر ریزش سقف حمام زندان، پس از انتقال به بهداری زندان به بیمارستان منتقل شد. این زندانی سیاسی پس از درمان به زندان بازگردانده می شود.

گفتنی است که محمدابراهیمی، فعال مدنی که از مشکلات ریوی، خون‌ریزی کلیه و آسم رنج می‌برد، طی هفته گذشته چندین بار دچار تنگی نفس، سردرد و حالت تهوع شده و در وضعیت بد جسمانی می‌باشد.

این فعال مدنی در روز شنبه ۱۹ دی‌ماه سال جاری توسط نیروهای امنیتی – انتظامی در حالی بازداشت شد که در مرخصی درمانی به سر می‌برد؛ وی ابتدا به زندان اوین و ازآنجا به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد.

سید محمدابراهیمی عضو «کمیته مادران عزادار پارک لاله» در ۲۲ آذرماه سال ۸۹ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به اتهام «توهین به رهبری» و «اقدام علیه امنیت ملی» در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه به ۵ سال زندان محکوم شد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com