موسسه‌ی فرهنگی- هنری خورشید راگا و مرکز خدمات روان شناسی سیاووشان با همکاری کتابخانه ملی ایران نخستین همایش پژوهشی حلقه‌ی ادبی سیمرغ با عنوان «زنان بنیانگذار درشعر معاصر» را برگزار می‌کنند. حلقه ادبی سیمرغ بخشی از انجمن زروان –موسسه‌ی خورشید راگا است که برای بحث و نقد شعر معاصر تشکیل شده است.
Zanan-Shere-Moaser-1024x724
در این همایش دکتر امیرحسین ماحوزی، دکتر هنگامه آشوری، دکتر شروین وکیلی و دکتر مسعود انصاری به ترتیب درباره‌ی «عاطفه و تصویر در شعر فروغ فرخزاد»، «تاثیر زنان شاعر پیش از فروغ فرخزاد با تمرکز بر عالمتاج قائم مقامی و فروغ فرخزاد»، «مقایسه جامعه شناختی شعر فروغ فرخزاد، پروین اعتصامی، سیمین بهبهانی» و «نبود عشق به جنس مخالف در شعر پروین اعتصامی» صحبت خواهند کرد. استاد علیرضا شجاع پور، خانم آفاق فخاری و دکتر افشین یداللهی نیز به شعرخوانی خواهند پرداخت. این همایش در روز جمعه ۱۶ بهمن‌ماه یکهزار و سیصد و نود و چهار خورشیدی از ساعت ۱۷-۲۰ در سالن اندیشگاه کتابخانه ملی واقع در اتوبان حقانى غرب به شرق، بعد از مترو حقانى، بلوار کتابخانه ملى، ورودى شرقى برگزار خواهد شد و حضور برای همگان آزاد و رایگان است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com