به گزارش فارس به نقل از پایگاه الشروق، «محمود غزلان» پیش‌بینی کرد که تعداد زیادی از حامیان قانون اساسی و شریعت در تظاهرات میلیونی فردا سه‌شنبه که تحت عنوان «آری به شریعت» برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

وی تاکید کرد که این تظاهرات برای تاکید بر مشروعیت مرسی و به صورت مسالمت‌آمیز برگزار خواهد شد و راهپیمایی‌های رابعه و آل رشدان هرگز به سمت کاخ الاتحادیه نخواهد بود.

غزلان در بخش دیگری از اظهاراتش تعدادی از شخصیت‌های حزبی از جمله «عمرو موسی» [حزب الوفد] و «محمد البرادعی» [حزب الدستور] را مورد انتقاد قرار داده و از آنها به عنوان بازماندگان دوره مبارک یاد کرد.

وی در عین حال از اعلام موضع خود در رابطه با «حمدین صباحی» [حزب سوسیالیست خلق] نامزد سابق ریاست جمهوری مصر خودداری کرده و گفت: تمایل ندارم در مورد صباحی صحبت کنم.

وی اظهار داشت: اعتقاد ندارم که صحنه درگیری‌های خونین چهارشنبه گذشته در مقابل کاخ الاتحادیه تکرار شود؛ جریان‌های اسلام‌گرا و حامیان مرسی و قانون برای اعلام حمایت خود رفته بودند اما تعداد اندکی از چادرها بیرون آمده و به سمت حامیان مرسی حمله کردند.

وی تصریح کرد که شهدای اخوان‌المسلمین به حدود ۹ نفر و تعداد زخمی‌ها نیز به ۱۵۰۰ نفر رسیده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com