شبکه‌های اجتماعی در حال توسعه و گسترش هستند. روز به روز به تعداد کاربران فعال هر یک از شبکه‌های اجتماعی موجود افزوده می‌شود و از طرفی سرویس‌های جدیدی برای همین منظور توسعه و گسترش پیدا می‌کنند. این موضوع می‌تواند برای کاربران سودمندی‌هایی به همراه داشته باشد ولی نباید از قسمت تاریک آن غافل بمانیم.

Social-Media-Graphic

توسعه و گسترش شبکه‌های اجتماعی برای خرابکارها هم مزیت ‌های بسیاری به همراه خودش دارد، خرابکارها، کلاهبردارها و یا سایر افراد می‌توانند با مانیتور کردن فعالیت‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی خطرات زیادی را برای آنان ایجاد کنند.  حفظ امنیت در شبکه‌های اجتماعی یکی ازمهم‌ترین موضوعات مربوط به امنیت دیجیتال است و هرگز نباید آن را فراموش کنیم.

در پست اینفوگرافیک امنیت دیجیتال به موضوع امنیت در شبکه‌های اجتماعی پرداخته‌ایم. برای دیدن اینفوگرافیک با کیفیت مطلوب روی آن کلیک کنید.

social-media-safety

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com