سید-سراج-الدین-میردادمادی_kampain.info_-696x464

سراج الدین میردامادی، زندانی سیاسی محبوس در بند ۸ زندان اوین که از مشکلات متعدد به جا مانده از دوران جنگ رنج می برد، از پیگیری روند درمان خود محروم شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از کلمه، این روزنامه نگار زندانی که از جراحاتی در ناحیه دست و پای راست خود رنج می برد، هفته گذشته پس از مقاومت در برابر اصرار غیرقانونی ماموران زندان از زدن دستبند و پابند و پوشیدن لباس زندان، از اعزام به بیمارستان جهت درمان محروم شد.
این در حالی است که زدن دستبند و پابند به این زندانی سیاسی، مغایر با نامه صریح دادستان تهران درباره ی زندانیان است که چند سال قبل به زندان ها ابلاغ شده بود.
سراج الدین میردامادی که از اقوام نزدیک رهبری و در عین حال از منتقدان حاکمیت اقتدارگراست، در خردادماه سال جاری جهت درمان به بیمارستان امام خمینی اعزام شده و ترکش از ناحیه کتف وی خارج شده بود.
اما به علت وجود ترکشی دیگر در ناحیه پای او، ساق های پای راست و تاندون پایش کوتاه شده و به همین علت در زندان بارها پای او پیچ خورده و آسیب هایی به ناحیه زانو و مچ پای وی وارد شده است.
این زندانی سیاسی در چند ماه اخیر مکررا از درد در ناحیه زانوی پای راستش که ناشی از عوارض دوران جنگ است، گلایه کرده است.
اما با وجود دستور پزشک متخصص زندان اوین مبنی بر ضرورت انجام عمل جراحی زانو، اقدام غیرقانونی ماموران مانع از اعزام وی به بیمارستان شده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com