گوشی‌های هوشمند خطر جدی‌ای در برابر حریم خصوصی و ناشناسی هستند. دستگاه‌های هوشمند، شما را می‌بینند، صدایتان را می‌شنوند و شما را بهتر از هر دستگاه دیگری که صاحبش هستید می‌شناسند. هکرها، شرکت‌های تلفن، دولتها و انواع واسطه‌ها به اطلاعات شخصی‌تان در گوشی که اغلب بدون اطلاع یا رضایت کامل از طرف شماست، دسترسی دارند.

front-orbot

Jacob Appelbaum توسعه دهنده نرم افزار در سال ۲۰۱۳ گفته است : گوشی‌ها دستگاه های ردیابی هستند که تماس تلفنی را هم برقرار می‌کنند. و این خوب نیست. موبایل و تبلت در بین مردم خیلی محبوب هستند و خیلی سریع به فروش می‌رسند. اگر نتوانیم حریم خصوصی را در تلفن‌های همراه حفظ کنیم، اطلاعات زیادی را از دست می‌دهیم.
ابزارهای زیادی برای جلوگیری از استراق سمع در ارتباطات اینترنتی با کامپیوتر‌ها وجود دارد. به عنوان مثال، شبکه ناشناسی تور یکی از برنامه‌های قدرتمند حفظ حریم خصوصی تا اکنون می‌باشد و فقط در سال اخیر بالای ۱۵۰ میلیون دانلود داشته است.

TOR در گوشیهای آندرویدی نیز در دسترس است. در حال حاضر در دستگاه‌های آندرویدی نرم‌افزارهایی هستند که به کاربر این امکان را می‌دهند در موقع اجرای هر برنامه‌ای به طور ناشناس باقی بماند و یک حفاظت قوی برای حفظ حریم خصوصی او ارائه می‌کنند. در این مطلب به ۳ نرم افزار اشاره می‌کنیم که لازم است همین الان آنها را دانلود کنید.

برای اینکه بدانید «چگونه تور را روی دستگاه آندرویدی اجرا کنید؟» روی لینک کیک کنید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com