کانون شهروندی زنان: امروز دوشنبه ۲۲ تیرماه ۱۳۹۴ جمعی از مدافعان حقوق زنان و اعضای کانون شهروندی زنان با توجه به روند نگران کننده پرونده نرگس محمدی به دیدار خانواده و فرزندان وی رفتند.

در این دیدار خانواده و فرزندان نرگس محمدی که روز گذشته توانسته بودند با وی ملاقات حضوری داشته باشند در مورد آخرین وضعیت نرگس گفتند: به رغم آن که دو تن از پزشکان متخصصی که نرگس سالهاست زیر نظر آنان به معالجه می پردازد، طی نامه های کتبی به دادستانی اعلام کرده اند که نرگس باید جهت ادامه معالجه در بیرون از زندان بستری شود، اما متأسفانه مسئولان زندان از اعزام وی به بیمارستان سر باز زده اند و اعلام کرده اند که اجازه این کار را نمی دهند. در همین زمینه برادر نرگس محمدی عنوان کرد: من طی هفته گذشته نامه دو تن از پزشکان متخصص نرگس را به دادستانی تحویل داده ام که نظر پزشکی شان آن است که باید نرگس برای ادامه معالجه در بیمارستانی بیرون از زندان بستری شود، حتا پزشک زندان هم با توجه به وضعیت جسمی نرگس به او گفته که باید برای معالجه به بیمارستان اعزام شود ولی به رغم همه این نظرات تخصصی پزشکان، متأسفانه مسئولان زندان از این کار سر باز می زنند و به رغم پیگیری های متعددی که داشتم، تاکنون با این کار موافقت نکرده اند.

در این دیدار هر کدام از حاضران نیز از وضعیت نرگس محمدی ابراز نگرانی کردند و اظهار امیدواری کردند که وی هرچه زودتر آزاد شود.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com