روز ۲۲ خرداد ماه ۱٣۹۴ به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار کودک، گلگشت پرشکوهی از سوی جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان برگزار شد.

در این گلگشت که بیش از ۱۵۰ نفر از کودکان تحت پوشش جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان (کودکان مهاجر و کار)، مسئولین این جمعیت، مددکاران جوان دختر و پسر، تعدادی از اعضای هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران و برخی کارگران شرکت واحد تهران به عنوان میهمان شرکت داشتند، شرکت کنندگان در فضائی مملو از احساسات والای انسانی لحظاتی به یاد مادنی را خلق کردند.

 

عکس۰۲۵۳
بنا بر این گزارش، کارگران شرکت کننده عضو هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران و شرکت واحد تهران در این گلگشت، لحظه به لحظه مسئولین و مددکاران جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان را مورد تقدیر قرار دادند و با ستایش از کار بزرگ و انسانی این عزیزان، با آنان در فعالیت عظیم و تحول خواهانه ای که به پیش می برند اعلام همبستگی کردند.

این گلگشت در حاشیه رودخانه جاجرود از حدود ساعت ده صبح آغاز و تا ۱۶ عصر ادامه داشت و کودکان شرکت کننده در آن، از همان لحظات اولیه حضور در کنار رودخانه تا پایان گلگشت، غرق در دنیای خود ساعات دلپذیری از دوران کودکی را تجربه کردند.
در این گلگشت، جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان به ازای هر پنج کودک شرکت کننده در مراسم یک مددکار جوان و پر نشاط و با تجربه را تدارک دیده بود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com