1

روز سه شنبه پنجم خردادماه چند از تن از فعالان کُرد با حضور در مقابل کانون وکلا حمایت خود را از خانم نسرین ستوده اعلام کردند.
این فعالان کُرد اعتراض خود را نسبت به سلب حق کار یک شهروند خانم نسرین ستوده اعلام کردند و ایستادگی خانم نسرین ستوده را در دفاع از حقوق پایمال شده دگراندیشان، محرومان و حذف شدگان جامعه ارج نهادند.
انور حسین پناهی فعال مدنی و زندانی سیاسی سابق که که همراه با چندین تن از فعالان دیگر کرد به مدت یک ساعت جلو درب کانون وکلا همراه خانم ستوده تحصن کردند، ضمن رساندن پیام تعدادی از خانواده زندانیان سیاسی و اینکه هم اکنون زندانیان سیاسی در بدترین شرایط در زندانها بسر می برند، از خانم ستوده و دیگر کسانی که در عرصه حقوق بشر فعال هستند، درخواست کرد که صدای زندانیان سیاسی کُرد را بشنوند و از آنها حمایت کنند.
گفتنی است که انور حسین‌پناهی از فعالان مدنی کُرد است که سال گذشته پس از سپری کردن شش سال زندان، با قید وثیقه و همچنین تبعید به خارج از محل زندگی خود، از زندان مرکزی سنندج آزاد و هم‌اکنون در تبعید و در خارج از کردستان به ‌سر می‌برد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com