زنان تاثیرگذار در دو قرن اول هجری

نویسنده : ژیلا موحدشریعت‌پناهی
انتشارات صمدیه ، دی ۱۳۹۱
دین
زبان : فارسی
شابک : ۹۷۸-۹۶۴-۵۷۹۰-۷۶-۷
خلاصه کتاب

خانم مهندس ژیلا موحد شریعت‌پناهی متولد ۱۳۳۰ در تهران و فارغ التحصیل رشته مهندسی علوم در فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف است. وی از سال ۱۳۵۳ تا ۱۳۶۴ در سازمان انرژی اتمی ایران به کار کارشناسی مشغول بوده و در همین مدت سه دوره تخصصی حفاظت در برابر تشعشعات رادیواکتیو رادر کشورهای آمریکا (دانشگاه هاروارد)، آلمان (مرکز اتمی کالسروهه) و اتریش (سازمان بین المللی انرژی اتمی) گذراند. وی از سال ۱۳۵۹ تحقیقات خود در زمینه حقوق و تکالیف زن در قرآن را شروع کرد تا به امروز نیز ادامه دارد.
و در سال ۱۳۶۹ مقاله خلاهای قانونی زن ایشان برنده مقام اول در دانشگاه شهید بهشتی شد. در سال ۱۳۸۷ نیز کتاب تحلیلی نو بر حقوق زن از دیدگاه قرآن کریم را به چاپ رسانید. خانم مهندس موحد شریعت‌پناهی تا به امروز ده‌ها مقاله در زمینه‌های حقوق زن، تربیت کودک، مشکلات خانواده و جوانان در نشریات مختلف به چاپ رسانده و جلد دوم کتاب حقوق زن و تحقیقی بر شفاعت و جبر و اختیار را در دست چاپ دارد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com