mohamad-bagher-moradi-kampain.info_-660x330

محمد باقر مرادی از اعضای فعال سرای اهل قلم ایران، روز دوشنبه ۲۴ فروردین ماه، طی نامەی جهت احضار و معرفی خود جهت اجرای حکم پنج سال حکم خود، به دادسرای اوین احضار شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، محمد باقر مرادی از اعضای فعال سرای اهل قلم روز دوشنبه طی نامەای جهت معرفی خود و اجرای حکم پنح سال حبس تعزیزی خود به شعبه اول اجرای احکام کیفری دادسرای ناحیه ٣٣ (اوین) تهران احضار شده است.
گفته می‌شود این عضو سرای اهل قلم ایران، از بازداشت‌شدگان حمله سال پیش نیروهای امنیتی به این سرا می‌باشد.
محمد باقر مرادی در ۹ آبان‌ماه ۱۳۹۲، در پی ورود نیروهای امنیتی به جلسه سرای اهل قلم در تهران، به همراه ۷۰ نفر دیگر از حاضرین در جلسه بازداشت شده بود، که پس از آزادی بسیاری از متهمان، همراه با ۱۶نفر دیگر که مهدی خزعلی هم در میان آن‌ها بود، به زندان اوین منتقل شد. دو نفر دیگر نیز به نام‌های پژمان ظفرمند و مهدی کریمی در اقدامی جداگانه توسط پلیس امنیت بازداشت و به اوین منتقل شدند.
گفتنی است محمد باقر مرادی بعد‌ها در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب، از سوی قاضی پیرعباس به اتهام اجتماع و تبانی علیه نظام، به ۵ سال زندان تعزیری محکوم شد.
مقام‌های قضایی در این نامه به این عضو فعال سرای اهل قلم ایران اعلام کرده‌اند که تا پایان ساعت اداری روز پنج‌شنبه ۱۹ تیرماه ۱۳۹۳، خود را به دادسرای اوین معرفی کند.​

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com