با یاد خدا

ایرانیان جهان؛

برای به پیروزی رساندن انقلاب سوم، متشکل شویم.

یک مقایسه اجمالی

داعش و داعشیان یا داخش و داخشیان!؟

داعش: دولت اسلامی عراق و شام

داخش: دولت اسلامی خامنه ای و شرکا

 

هم میهنان؛

۱_ روز ۱۶ آذر ۱۳۳۶ روبروی دانشگاه تهران، دانشجوی جوانی فریاد برآورد: “از چی بترسیم، از کی بترسیم”!؟ این بانوی جوان (پروانه اسکندری فروهر) که برای اولین بار پس از کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ و دقیقا ۴ سال پس از به خون در غلتیدن سه دانشجوی جوان به طرزی آشکار، طلسم مبارزه با نظام ستمشاهی را جانانه شکست، در آذر ماه ۱۳۷۷ همراه با همسر عالیقدر خود، دشنه آجین شد.

۱/۱_ داعش اما هر چند زنان را تحت عنوان “جهاد نکاح” به بردگی جنسی می کشاند یا تحت عنوان کنـیز به فروش می رساند ولی آنان را نه دشنه آجین می کند، نه با تعبـیه نارنجک در حساس ترین نقاط بدن شان!؟ منفجر می کند و نه حتی جواندخت های باکره را در آخرین روزهای منتهی به اعدام، فریبکارانه به عقد ازدواج در می آورد، تا به خیال خام خود مانع از به بهشت رفتن شان شود!؟

۲_ داعش آدم هایی را که می رباید، به طرق مختلف و به شیوه های فجیع به قتل می رساند.

۲/۱_ داخش اما!؟

چه کسی!؟ با کمک چه کسانی و چگونه یک دهه کشتار فله ای مبارزان به ویژه قتل عام فجیع زندانیان سیاسی در سال ۶۷ را چنان بی رحمانه رقم زد که سیاه ترین مقاطع تاریخ توحش را نیز روسپید کرده است!؟

ربع قرن از عمر ارزشمند جناب امیرانتظام چرا، چگونه و به چه بهانه ای جز عقده گشایی ها و خود کم بینی های غاصبان انقلاب، پشت میله های سرد زندان سپری شد!؟

اتوبوس حامل جمعی از اندیشمندانی عموما شاعر و نویسنده را در سفر فرهنگی به ارمنستان، چه کسی یا به عبارت دقیق تر کدام وزارتخانه!؟ عالمانه، عامدانه و به طرزی از پیش طراحی شده، دو بار تلاش کرد که به دره پرتاب کند!؟

به راستی مختاری، پوینده و… را چه کسی ربود و به چه طریقی به قتل رساند!؟ دکتر کاظم سامی را چه کسی و چگونه سر به نیست کرد!؟ ماجرای حیرت برانگیز فرج سرکوهی از کجا آب می خورد!؟

وحشی گری های کینه توزانه ای چون استفاده از تانکرهای اسید!؟ برای کشتار آزادیخواهان و رقم زدن مصایب بربرمنشانه ای همانند آنچه بر امثال پیروز دوانی گذشت، جز در اذهانی به مراتب پلشت تر و بیمارتر از داعشیان در چه اذهان دیگری می تواند خطور یابد!؟ و آیا این رشته پلید، سری به درازنای دوران حاکمیت داخشیان تیغ در دست ندارد!؟

۳_ داعش سر آدم های دستگیر شده را بی رحمانه می برد ولی با بقیه جسم شان نابکاری!؟ نمی کند تا در واپسین لحظه حیات، روح شان نیز پاره پاره و مثله نباشد.

۳/۱_ داخش اما!؟

نه تنها در شکنجه گاه های متعدد و به منظور اعتراف گیری درباره ناکرده ها، گوشت تن دستگیر شدگان را با انبر دستی!؟ ذره ذره از تن جدا می کند بلکه قبل از کشتار، روح آنان را نیز پاره پاره و مثله می کند.

آیا فجایع شنیع کهریزک در سال ۱۳۸۸ فقط قتل بی رحمانه جوان های معترض بود یا چیزی هولناک تر از توحش عریان!؟ محال است آن همه ابلیس کاری های قوم لوط مآبانه بدون دستور شخص شیخ علی شیره چی صورت پذیرفته باشد.

۴_ داعش آدم ها را زنده زنده می سوزاند و فیلم آنها را با وقاحت تمام منتشر می کند.

۴/۱_ به راستی به جز خون آشام اول خمینی هندی زاده، کدامیک از دیگر سرکردگان رژیم جنایتکار فقیه می تواند به محسن (سبزوار) رضایی فرمان داده باشد تا به تمام مزدوران پاسدار در سراسر کشور از جمله محمدحسین صفار هرندی ابلاغ کند که چون دارودسته راهزنان انقلاب ۵۷ با کمبود فشنگ مواجه شده اند، به منظور صرفه جویی!؟ در فشنگ به جای تیرباران جوانان مبارز، از پشت سر!؟ فقط یک تیر خلاص به آنها زده شود به سبک گشتاپو!؟

چه کسی به جز خون آشام فعلی شیخ علی شیره چی عراقی زاده!؟ به محسن رضایی چنین اجازه ای داد که در کردستان، دو سوی تونل زیرزمینی که دهها مبارز جوان در آن پناه جسته بودند را به آتش بکشاند!؟ و همه را زنده-سوز کند!؟ زنده سوز کردن انسان ها بر روی زمین توسط داعشیان چه فرقی می تواند داشته باشد با زنده سوز کردن انسان ها توسط داخشیان در زیر زمین!؟ و آیا داخش شیعه-نما به راستی آموزگار و الهام بخش داعش سنی-نما نبوده است!؟

هم میهنان؛

محسن رضایی و صفار هرندی که هیچکدام سابقه مبارزاتی با رژیم ستمشاهی را نداشتند، تنها صفت مشخصه و مشترک شان، جاه طلبی و خونخواری زایدالوصف شان بود که به همین سبب اولی فرمانده سپاه و دومی از فرماندهان ارشد سپاه شد!؟ طنز قضیه اینجاست که محسن رضایی بعد از کنار گذاشته شدن از سپاه، مدعی شد که می خواهد کار فرهنگی!؟ بکند و طنزتر آن که صفار هرندی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شد!؟

۵_ داعش هم مثل طالبان و سایر تروریست های فرهنگ-ستیز، آثار باستانی را به عنوان مظاهر کفر، شرک و… تخریب می کند!؟

۵/۱_ باند نانجیب، غیر ایرانی و آزادی ستیز برآمده از انقلاب مغلوب ۵۷ نیز در راستای به یغما دادن فرهنگ والای ایرانیان در سال ۵۸ کمر ناهمت به تخریب مجسمه فردوسی بست!؟ هنوز اثر شاخک های لودر ارتجاع بر پلکان آرامگاه کورش بزرگ به وضوح دیده می شود!؟ که در هر ۲ مورد هوشیاری و ایستادگی ایرانیان فرهیخته، مانع از به سرانجام رسیدن جسارت این بی وطنان عبا بر دوش به ساحت پاک این دو نماد سترگ در فرهنگ والای ایران و ایرانی گردید.

هم میهنان؛

اما در مقام مقایسه، داعش و داعشیان نسبت به داخش و داخشیان یک حسن مسجل!؟ دارند و آن اینکه حیله گر، موذی و ریاکار نیستند!؟ داعش جنایت هایی را که مرتکب می شود، آشکارا گردن می گیرد و علنا مسئولیت شان را می پذیرد. اما خامنه ای و شرکای شارلاتان ترش، وقیحانه فرافکنی می کنند، بزدلانه به گردن دیگران می اندازند، با پر رویی هر چه تمام تر خود را مبرا می نمایانند، وقیحانه در پستو به ریش همه می خندند و مع الاسف این همه روباه صفتی را چنان زرنگی معکوس!؟ جا می زنند که نه تنها داعش، طالبان و سایر تروریست های رنگ و وارنگ موجود در جوامع بسته اسلامی که حتی اهریمن بد سگال هم به ناتوانی خود در ارتکاب این همه ابلیس وارگی به داخش و داخشیان رشک و حسرت می برد!؟

آهای شیخ علی شیره چی، ولی امر تروریست های اسلام پناه شیعه نما و آهای امت نیم درصدی فقیه ژاژخای یاوه پرداز!؟ بیشتر بگویم یا می پذیرید که این ملت هم حافظه تاریخی دارد و هم جسارت ابراز!؟

 

پیروز باد انقلاب دموکراتیک ایرانیان

دیر زیوی و شاد زیوی همگان را آرزومندم؛

زنده باد ایرانی؛

پاینـده باد ایران؛

در اهـتزاز باد پرچم سه رنگ اهورایی؛

 

ارژنگ داودی

معلم، شاعر، نویسنده

زندانی سـیاسی

زندان رجایی شهر

۱۰ فروردین ۱۳۹۴

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com