Domenico-Dolce-and-Stefano-Gabbana

خبرگزاری “فارس” متعلق به سپاه پاسداران در گزارشی با عنوان “پشت پرده منزجرکننده برند D&G” خریدن لباس و تولیدات این برند معروف ایتالیایی را “حمایت از هم‌جنس‌گرایی” توصیف کرده و نوشته “دومنیکو دولچه” و “استفانو گابانا” دو بنیان‌گذار کمپانی “دولچه و گابانا” در جوانی با هم ازدواج کرده‌اند و «یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین برندهای لباس، کیف، کفش و… را با هدف جذب و حمایت از همجنس‌بازان تاسیس کرده‌اند».

این خبرگزاری در ادامه نوشته: «دولچه و گابانا با حمایت صهیونیست‌ها کار طراحی لباس در صنعت هالیوود را در بسیاری از موارد عهده‌دار شدند؛ به طور مثال لباس‌هایی را برای مدونا، مونیکا بلوچی، ایزابل روسلینی، نیکول کیدمن، دمی مور و… طراحی کردند.»

“فارس‌نیوز” در گزارش خود به جدایی و بازگشت این زوج هم‌جنس‌گرا در سال‌های گذشته نیز اشاره کرده است.

گفتنی است این گزارش هم‌زمان با جنجالی تازه درباره‌ی مخالفت “دومنیکو دولچه” و “استفانو گابانا” با فرزند داشتن هم‌جنس‌گرایان منتشر شده است.

این دو -که در حال حاضر از هم جدا شده‌اند- سال‌ها است که به دلیل مخالفت خود با فرزند داشتن زوج‌های هم‌جنس‌گرا مورد خشم بسیاری از هم‌جنس‌گرایان قرار دارند به طوری‌که جامعه‌ی دگرباشان جنسی کمپینی را با هدف بایکوت کردن تولیدات این برند راه‌اندازی کرده‌اند.

Elton-Joun-boycott-Dolce-Gabbana

با این وجود دولچه و گابانا هم‌چنان بر این اعتقادند که خانواده با بچه یک مفهوم کلاسیک است و عمل تولیدمثل باید ناشی از یک “عمل عاشقانه” باشد.

آن‌ها هم‌چنین می‌گویند نوزادانی که از طریق اهدای تخمک یا لقاح مصنوعی به دنیا می‌آیند، «کودکان شیمیایی و مصنوعی» هستند.

در همین ارتباط، استفانو گابانا به تازگی در گفتگویی با مجله‌ی “پانوراما” گفته: «زندگی یک جریان طبیعی است. چیزهایی وجود دارد که نباید تغییر داده شود. من مخالف نوزادان شیمیایی و رحم اجاره‌ای هستم.»

در پاسخ به این اظهارات، “التون جان”، خواننده‌ و آهنگ‌ساز مشهور بریتانیایی که هم‌جنس‌گرا و دارای دو فرزند است، با انتشار تصویری از دولچه و گابانا در صفحه‌ی اینستگرام خود نوشت: «چطور جرات می‌کنید به فرزندان زیبای من بگویید “مصنوعی”… تفکر شما نیز مانند طرح‌های‌تان کهنه و پوسیده است. من هرگز دیگر “دولچه و گابانا” نخواهم پوشید.»

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com