در حالی که پلیس اسرائیل هنوز برآوردهای رسمی از تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات امروز عصر در تل‌آویو علیه سیاست‌های نتانیاهو را اعلام نکرده ولی به نظر می‌رسد حدود ۳۰هزار نفر در این تظاهرات شرکت کرده‌اند.

میدان رابین شهر تل‌آویو پر از جمعیت تظاهرات کننده‌ای شده که طرفدار احزاب چپگرا هستند و تعداد افراد شرکت کننده در این تظاهرات رو به افزایش بوده است.

از بین سخنرانان اصلی این مراسم می‌توان به “میر داگان” رئیس سابق موساد اشاره کرد که روز گذشته نیز انتقادات شدیدی را علیه نتانیاهو و سیاست‌های وی ابراز کرده بود.

شهرداری تل‌آویو خیابان‌های اصلی منتهی به میدان رابین را مسدود کرده است. این تظاهرات موسوم به “اسرائیل تغییر می‌خواهد”، نام‌گذاری شده است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز نوشت: سازمان دهندگان این تظاهرات انتظار دارند تا زمان آغاز رسمی آن بیش از صدها هزار نفر در میدان رابین تجمع کنند و خواستار تغییر دولت و تغییر اولویت‌های اسرائیل شوند.

این تظاهرات در شرایطی برگزار شده که ۱۰ روز دیگر به برگزاری انتخابات سراسری اسرائیل در ۱۷ مارس فرصت باقی مانده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com