اعلام حمایت کانون صنفی معلمان کرمان از تجمع 10 اسفند

به نام خداوند جان و خرد

فرهنگیان کرمان همگام با همکاران خود در سراسر کشور برای رسیدن به حقوق مادی و معنوی خود سوم اسفند در مقابل سازمان آموزش و پرورش کرمان تجمعی مسالمت آمیز تشکیل دادند که با دعوت مدیریت محترم سازمان به داخل سازمان دعوت شدند و مشکلات خود را  مطرح نمودند .

در این دیدار مدیریت سازمان ضمن تاکید بر درستی خواسته های به حق معلمان، قول مساعد را برای رساندن پیام معلمان به مقامات تصمیم گیرنده دادند.

به این وسیله کانون صنفی معلمان کرمان از تجمع روز ۱۰ اسفند مقابل مجلس شورای اسلامی  حمایت کرده و اعلام می نماییم ما با برگزاری اعتراضات صنفی این روز همراهی نموده و همزمان با همکاران خود در تهران، در سازمان آموزش و پرورش استان کرمان تجمع مسالمت برگزار می نماییم و نمایندگانی از معلمان استان کرمان، جهت همراهی با همکاران خود در تجمع مقابل پارلمان به تهران می فرستیم.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com