صدای سرفرازیت رسید به آسمونا (!)

رسید به قعر ابرا رسید به کهکشونا (!)

به دنبال انتشار اخباری مبنی بر پناهندگی جمشید دانایی فر به امریکا، یک سرود انقلابی‌ تحت عنوان “عکس روی طاقچه” –که قرار بوده به مناسبت شهادت گروهبان مزبور از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شود– دست جمهوری اسلامی باد کرد. سایت “ساده نیوز ضمن اعلام این خبر مینویسد که یکی‌ از خوانندگان غیر مطرح کشور در پی‌ پناهندگی جمشید دانایی فر به آمریکا با ضرر مالی‌ جالبی‌ مواجه شد. این سایت با اشاره به شهرت یک شبه حامد زمانی‌، فاش ساخته است که “ش.خ” بعد از ساخت و ارائه چندین آلبوم نتوانسته بود با “اقبال عمومی‌” مطلوبی مواجه شود و از همین رو بنا بر توصیه یکی‌ از دوستان خواننده, خود با اخذ بودجه میلییونی سرودی با عنوان “عکس روی طاقچه” را تولید کرده و آن‌ را پیشکش می‌کند به آنچه که آن را “روان شاد دانایی فر” مینامد. بنا بر ادعای سایت “ساده نیوز” این خواننده‌ قصد داشته یک شبه با ساخت و پخش سرود مذکور مثل حامد زمانی‌ معروف و پول دار شود، اما بعد از پناهندگی جمشید دانای فر سرود مذکور دستش باد می‌کند و میلیون‌ها تومان هم متضرر میشود.

saadeh news jamshid danaei far
ساده نیوز در ادامه ضمن خائن نامیدن جمشید دانایی فر چنین نوشته و نتیجه گیری کرده است:

 پس از رسانه ای شدن ماجرای « به گروگان گرفته شدن پنج سرباز مرزداری توسط جیش العدل » ؛ “ش – خ” فرصت را مغتنم می شمارد و بلافاصله ترانه ای با نام «عکس رو تاقچه» با مخارجی میلیونی تنظیم ، تولید و آن را پیشکش می کند به آنچه «روان پاک شهید دانایی فر» !! نامیده است .

نتیجه اینکه :

– یک : دانایی فر نه تنها زنده است ؛ بلکه خائن است و به امریکا پناهنده شده پس مسئله ی «شهادت» منتفی شد !

– دو : آن میلیون ها تومان پول بی زبان هم پرید !

گفتنی ست ترانه ی مذکور با بیت زیر پایان می پذیرد :

صدای سرفرازیت رسید به آسمونا (!)

رسید به قعر ابرا رسید به کهکشونا (!)

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com