«آرش هنرورشجاعی» روحانی وبلاگ‌نویس منتقد حکومت ایران،  به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام وتوهین به رهبری، به ۴ سال حبس تعزیری، ۸۰۰ هزارتومان جریمه نقدی، ۵۰ ضربه شلاق و خلع لباس از روحانیت به صورت مادام‌العمر محکوم شده است.

وب‌سایت «سحام»، روز سه‌شنبه نهم دی ماه با انتشار این خبر نوشته است که آقای «هنرورشجاعی» ۳۰ سال سن دارد و مدرس حوزه علمیه بوده، در رشته اجتهاد درحوزه علمیه قم تحصیل کرده است و دارای مدرک دانشگاهی لیسانس حقوق، فوق لیسانس فلسفه و مسلط به پنج زبان زنده دنیا است.

«هنرور شجاعی» درحوزه علیه قم بازداشت و در دادگاه ویژه روحانیت مورد محاکمه قرار گرفته است.

honarvar_Arash

وی در تیرماه ۱۳۹۱ به دلیل انتشار نامه سرگشاده درمورد دادگاه ویژه روحانیت، انتشار نامه این دادگاه به پزشکی قانونی و مصاحبه‌اش با سایت کلمه تفهیم اتهام شده است.

آقای «شجاعی» به دلیل ابتلا به بیماری صرع و بیماری قلبی چندین مرتبه در زندان دچار صرع شده و به بهداری زندان انتقال پیدا کرده است.

این روحانی منتقد حکومت ایران،  پس از زندان به بیماری صرع و مشکلات قلبی مبتلا شده است و چندین بار ازطرف زندان اوین در بیمارستان‌های مختلف بستری و ازطرف پزشکی قانونی برای وی نامه عدم تحمل کیفر نیز صادر شده است.

مطالب مرتبط

آرش هنرور شجاعی روحانی محبوس در زندان اوین دست به اعتصاب غذا زد

وضعیت وخیم آرش هنرور شجاعی روحانی منتقد نظام در زندان اوین

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com