«کانون صنفی معلمان» و «کانون مدافعان حقوق بشر» مسابقه مقاله‌نویسی کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند. این مسابقه که در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال تمام خورشیدی برگزار می‌شود با هدف شنیده شدن صدای کودکان و نوجوانان در بحران‌های اجتماعی و اقتصادی تدارک دیده شده است.

این مسابقه در دو موضوع “الف: بزرگترین آرزوی شما برای آینده‌تان چیست؟ و چه چیزهایی شما را در رسیدن به آن کمک می‌کند و یا مانع از رسیدن به آن می‌شود؟” و “ب: اگر این قدرت را داشتید، چه چیزی را در دنیای پیرامون خود تغییر می‌دادید؟” برگزار خواهد شد.

داطلبان می‌توانند آثار خود را از تاریخ ۲۵ دی تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ با شکل عکسی خوانا از متن و یا فایل متن به آدرس ایمیل  k.h.farakhan@gmail.com ارسال کنند. مبنای داوری آثار به زبان فارسی خواهد بود اما تمام اقوام ایرانی امکان ارسال آثار به #زبان_مادری خود خواهند داشت.

به بهترین اثر این مسابقه یک دستگاه تبلت به اضافه مبلغ یک میلیون تومان کمک هزینه خرید کتاب اهدا خواهد شد. همچنین به نفرات دوم تا دهم هر کدام یک میلیون تومان کمک هزینه خرید کتاب به عنوان جایزه مسابقه اهدا خواهد شد.

 

در پایان مسابقه که نتایج آن تا پایان فروردین ۱۴۰۱ اعلام خواهد شد، آثار برگزیده به صورت کتاب منتشر خواهد شد. همچنین در صورتی که آثاری به زبان مادری اقوام ایرانی ارسال شده باشد در کتاب به هر دو زبان منتشر خواهد شد.

 

کانال تلگرامی کانون مدافعان حقوق‌بشر @DhrcIran

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)