سارا و مدل سه‌بعدی چهره جسد ناشناس
سارا و مدل سه‌بعدی چهره جسد ناشناس

پلیس جنایی لوئر مین‌لند اعلام کرد بازمانده‌های یک جسد ناشناس که دو سال پیش پیدا شده بود، به یک دختر ایرانی به نام سارا نوروزی تعلق دارد.

این دختر ایرانی قربانی جنایتی شده که هنوز ابعاد آن مشخص نیست.

بقایای جسد او در آگوست ۲۰۱۲ در حوالی Curling Road کشف شد. پلیس در آن زمان موفق به یافتن هویت او نشد اما روش‌هایی مثل تحلیل DNA و مدل سه‌بعدی شناسایی چهره حالا به کشف هویت او منجر شده است.

تیم تحقیق در مورد قتل‌ها در لوئر مین‌لند هویت این قربانی ایرانی را این‌طور اعلام کرده است: فاطمه نوروزی پوراصفهانی که با نام سارا نوروزی هم شناخته می‌شده و ۳۱ سال داشته است.

سخنگوی این تیم اعلام کرده که حالا اولویت پلیس این است که اطلاعات و شواهد احتمالی را جمع‌آوری کند تا مشخص شود چه بلایی سر سارا نوروزی آمده است.

طبق اطلاعات موجود، سارا به همراه مادرش در کانادا بسر می‌برده است اما مدتی بعد به همراه او به ایران بازمی‌گردد.

سه سال بعد، سارا تنها به کانادا برمی‌گردد. طبق اطلاعات تیم تحقیق پلیس، او در پناهگاه بی‌خانمان‌ها در برنابی و نورث‌ونکوور دیده شده بوده است.

مدتها بعد از مراجعت سارا به کانادا، مادرش نتوانست خبری از او به دست بیاورد. او ماه گذشته میلادی به کانادا آمد تا با کمک پلیس نورث‌‌ونکوور خبری از او به دست بیاورد.

از این طریق بود که پلیس توانست با تحلیل DNA جسد سارا را شناسایی کند.

سارا برای آخرین بار در جولای ۲۰۱۲ زنده دیده شده بود. بقایای جسد او سه هفته بعد از این زمان پیدا شد.

پلیس حالا دنبال هر سرنخ یا اطلاعاتی درباره سارا نوروزی و زندگی او و دوستان احتمالی‌اش است. از کسانی که اطلاعاتی دارند خواسته شده با تیپ‌لاین پلیس جنایی به شماره ۴۴۴۸-۵۵۱-۸۷۷-۱ تماس بگیرند. اگر هم کسی می‌خواهد به صورت ناشناس اطلاعاتی بدهد می‌تواند با شماره ۸۴۷۷-۲۲۲-۸۰۰-۱ تماس بگیرد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com