سیامک مهر(محمدرضا پورشجری)

سیامک مهر(محمدرضا پورشجری) در کنار دخترش میترا

چند هفته ای است وبلاگ نویس آزاد اندیش محمدرضا پورشجری (سیامک مهر) در سفری خانوادگی-تفریحی که به ارومیه داشته اند دستگیر شده است و از سرنوشت او حتی نزدیکان و خانواده اش نیز متاسفانه بی اطلاع هستند، همچنین محل نگهداری و علت بازداشت مجدد وی، پس از ازادی چند روزه اش که شهریور امسال بود، هنوز معلوم نیست، وی با وجود احتیاج اورژانسی به عمل قلب باز و داشتن بیماریهای متعدد از قبیل پروستات، کلیه و قند خون بالا، بدون اطلاع قبلی و بدون احظار قانونی و تفهیم اتهامی و صرفا به دلایل سیاسی و ابراز عقاید آزادانه و انسانی خود در محیط سایبری و در وبلاگ ” گزارش به خاک ایران” دوباره و بصورت ناگهانی دستگیر شد و به مکان نامعلومی برده شده که خانواده اش نیز نسبت به سلامتی یا حتی زنده بودن وی، آن هم در شرایط عدم رسیدگی پزشکی نگرانند و هشدار داده اند که این وبلاگ نویس باید هر چه زودتر آزاد شده و به مراکز درمانی مستقل منتقل شود.
ما جمعی از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج بازداشت غیرقانونی و ضد انسانی و حقوق شهروندی این وبلاگ نویس را محکوم کرده و خواستار ازادی فوری و بی قید و شرط ایشان هستیم و نسبت به وضعیت سلامتی جسمی و روحی این وبلاگ نویس ناپدید شده هشدار داده و مسئولیت جان وی و هرعواقبی را متوجه شخص رهبری و رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی می دانیم.
اسامی زندانیان امضا کننده:
۱- رضا اکبری فرد

۲- محمد امیر خیزی

۳- وحید اصغری

۴- حجت حاتمی

۵- ایرج حاتمی

۶- خالد حردانی

۷- افشین حیرتیان

۸- ابوالقاسم فولادوند

۹- صالح کهندل

۱۰- محمدعلی منصوری

۱۱- سعید ماسوری

۱۲- اسدالله هادی

۱۳- علیرضا فرهانی

۱۴- ماشاالله حایری

۱۵- شاهرخ زمانی

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com