bahman-meshkiniمعاون امور سازمان‌های مردم‌نهاد وزارت کشور از نهایی شدن پیش‌نویس قانون سازمان‌های مردم‌نهاد تا پایان مهر خبر داد. بهمن مشکینی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره آخرین جلسه مشترک نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های ذیربط برای پیش‌نویس قانون جدید سازمان‌های مردم نهاد اظهار داشت:‌ پیش‌نویس این قانون تهیه شده و با تشکلات ملی دستگاه‌های اجرایی به اشتراک گذاشته شده و بر روی پرتال وزارت کشور نیز موجود است تا نظرات مختلف ذی‌نفعان در این قانون را جویا شویم.

مشکینی با بیان اینکه در جلسه مشترک آینده ۱۲۰ نفر از سازمان‌های مردم نهاد حضور دارند گفت: در ۲۷ و ۲۸ مهر آخرین جلسه تشکیل و به جمع‌بندی نهایی پیش‌نویس قانون خواهیم رسید.

مدیر کل سازمان‌های مردم نهاد وزارت کشور یادآور شد: پس از تائید پیش‌نویس قانون لایحه آن به دولت و پس از دولت نیز به مجلس برای تصویب نهایی ارائه می‌شود.

به گفته مشکینی این پیش‌نویس قانون ۵۰ ماده دارد که نحوه عملکرد سازمان‌های مردم نهاد را در سراسر کشور مشخص می‌کند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com