tribulens 2

۳ سپتامبر ۲۰۱۴ – ونکوور – فیلم تربیولنس ساخته سوران مردوخی در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۱۴ برای اولین بار در سطح جهانی در سی و سومین جشنواره ی بین المللی فیلم ونکوور به نمایش درخواهد آمد. این فیلم برای  بهترین فیلم کانادایی و بهترین فیلم بریتیش کلمبیا نامزد شده است.

جشنواره بین المللی فیلم ونکوور یکی از ۵ جشنواره بزرگ آمریکای شمالی است که فیلم هایی از ۷۵ کشور دنیا در آن به نمایش درمی آیند.  امسال از تاریخ ۲۵ سپتامبر تا ۱۰ اکتبر به مدت ۱۶ روز ۳۵۰ فیلم در ۹ سالن سینما در این جشنواره به روی پرده خواهند رفت.

تربیولنس داستان شیرزاد (کمال یاملکی) و دختر جوانش ژینا را بازگو می کند.  شیرزاد که در کردستان عراق مهندس الکترونیک بوده است در تلاش ساختن زندگی جدیدی برای خود در کاناداست.  ژینا (کامیلیا محل) برای فرار از خاطرات هولناک کودکی خود به مواد مخدر پناه برده است. او اما در میان افراد مساله دار جامعه نیز نمی تواند جایی برای خود بیابد.

سوران مردوخی فیلمساز کرد ایرانی مقیم ونکوور کاناداست.  او که دارای مدرک کارشناسی کارگردانی سینماست پیش از این یک فیلم بلند داستانی و چندین فیلم کوتاه را در کارنامه ی خود دارد.  تربیولنس دومین فیلم بلند داستانی این کارگردان است که در ونکوور تهیه و کارگردانی شده است.

با توجه به وقایع اخیر در شمال عراق، مردوخی این فیلم را به پیشمرگه های کردی که با گروه حکومت اسلامی (داعش) می جنگند تقدیم کرده است.

نویسنده و کارگردان:  سوران مردوخی

دستیار کارگردان و صدابردار: مجید باقری

تدوین: پویا خلیلی و سوران مردوخی

موسیقی: صدف امینی

بازیگران: کمال یاملکی، کامیلیا محل، ناسیار اویل، جنیفر هافنر، رزگار محمد رشید، جک کریتفرسون، سیروان یاملکی

شرکت تهیه کننده: Marduk Film Productions

 

Website:                     www.turbulencethemovie.com

Trailer:                       https://www.youtube.com/watch?v=H59DpFV_2n0

Facebook Page:         https://www.facebook.com/TurbulenceTheMovie

VIFF page:                  http://www.viff.org/festival/films/f13737-turbulence

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com