aboolaaa

به گزارش خبرگزاری رویترز، سازمان ملل در مورد گسترش بیماری ابولا در غرب آفریقا هشدار داد. بر این اساس نهادهای بین المللی برای مقابله با این ویروس کشنده ابولا به ۶۰۰ میلیون دلار نیاز دارند. این در حالی است که شمار تلفات افراد مبتلا به این ویروس به هزار و ۹۰۰ نفر رسیده که بیشترین شمار کشته شدگان بر اثر همه گیری یک ویروس به شمار می رود.

در حالی که کشورهای غربی آفریقا از جمله لیبریا و سیرالئون منشا پیدایش و گسترش ابولا به شمار می روند گسترش این ویروس به دیگر کشورهای این منطقه از جمله گینه، نیجریه و سنگال مقامات بهداشت جهانی را به شدت نگران کرده است. تا کنون برای بیماری ابولا که نخستین بار در سال ۱۹۷۶ مشاهده شد درمانی یافت نشده است.

در همین حال مقامات کانادا از امکان درمان ابولا با استفاده از واکسیناسیون خبر داده اند. قرار است این واکسن پس از تایید مقامات سازمان بهداشت جهانی برای درمان بیماران آفریقایی به این قاره ارسال شود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com