بسم رب الشهداء والصدیقین و صلی الله علی محمد سید المرسلین ورحمه للعالمین و أصحابه المهتدین و أهل بیته الطاهرین ولعنۀ الله علی أعدائهم اجمعین إلی یوم الدین .
إنا لله وإنا إلیه راجعون
باری دیگر پنجه های وحشیانه رژیم آخوندی از آستین رنگارنگ وپر فریبش بیرون آمده و فرزندی غیور و مجاهدی نستوه را از جمع مان بیرون نمود . بله بار دیگر اراذل و اوباش قاسم سلیمانی و شاگردان ومنافقین فریب خورده اش مولانا عبدالرئوف ریگی همسنگر و دوست واستاد عزیزمان را از ما گرفت و قلب جامعه اهل سنت ومجاهدین بلوچستان را داغدار نمود .شهادت امیر حرکت جیش النصر مولانا عبدالرئوف ریگی را به تمامی اهل اسلام وخصوصا اهل سنت ایران ومبارزین غیور بلوچستان وخانواده عزیزشان تسلیت عرض نموده واز بارگاه الله تعالی برای شهید عزیز مغفرت وعلو درجات و حشر با شهداء صدر اسلام وبرای خانواده عزیزشان طلب صبر می نمایم .
وبه تمام مبارزین و مجاهدین اهل سنت ایران وغیور مردان بلوچستان تقاضا می کنم مواظب فتنه انگیزی های مرموزانه اراذل و اوباش های آخوندی باشند تا کسانی که برای دستگیری شهید اسلام عبدالمالک ریگی شیرینی پخش می کردند نتوانند از این آب گل آلود منفعتی ببرند . همه می دانیم که وزارت اطلاعات ایران خصوصا سپاه قدس به فرماندهی سلیمانی خونخوار که خون هزاران جوان و دانشمند ایرانی را در ایران و خارج از ایران ریخته است با ریختن خون شهید مولانا عبدالرئوف ریگی می خواهد اختلاف جزئی که بین دو سازمان راه افتاده بود را پر رنگ جلوه داده و جمع مجاهدین را بیشتر به جدایی بیندازند در حالی که می دانیم اختلاف بین این دو سازمان آنقدر پر رنگ نبود که به هم دیگر حمله نموده ونقشه از بین بردن همدیگر را بکشند . الحمد لله هر دو سازمان متهعد به پایبندی بر شریعت مقدس اسلام هستند و عملکردی که خلاف شریعت باشد را انجام نمی دهند اما در تمامی دنیا شبکه های صدا وسیما بر علیه اسلام وخصوصا مجاهدین متحد شده وهر عملکرد مجاهدین را برای مردم دنیا وارونه نشان می دهند تا بین مردم ومبارزین رخنه ایجاد نموده و راه پیشرفت مجاهدین را مسدود نمایند ولی به نصرت ورحمت الله تعالی هر روز مجاهدین اسلام در تمامی دنیا پیشرفت نموده وضربات مهلکی بر پیکره ی بیجان وخسته ی کفر و همدستانش وارد می کنند لذا از برادران جیش العدل و جیش النصر عاجزانه تقاضا می کنم در این برهه حساس دست پر فریب دشمن را کنار زده ودست همدیگر را به نشانه اتحاد بفشارند و در صدد انتقام خون شهید عزیز باشند . همانطور که بعد از جنگ صفین که بین حضرت علی رضی الله عنه و حضرت امیر معاویه رضی الله عنه پیش آمد وپادشاه روم که می خواست از این اختلاف دو دوست وبرادر اسلامی سوء استفاده نموده و بر لشکر حضرت علی رضی الله عنه حمله نماید که با پاسخ دندان شکن حضرت امیر معاویه روبرو شد آنجا که فرمود : اگر این اشتباه را انجام بدهی و به برادر من یعنی حضرت علی حمله بکنی اولین کسی خواهم بود که با دست حضرت علی بیعت نموده و بعنوان سربازی گردن تو ای حاکم شام را قطع خواهم نمود . لذا تمام برادران جیش العدل و جیش النصر دست در دست هم بنمایند تا محکم تر شده وقاتلان این شهید عزیز را درسی بدهند که دیگر هیچ شغالی از لشکر سلیمانی نقشه حمله به شیرهای اسلام را در سر نپروراند .
با تشکر محمد سعید ترکمان زهی

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com