نهمین گردهمایی سالانه سازمان‌های مردم نهاد در اردبیل
نهمین گردهمایی سالانه سازمان‌های مردم نهاد در شهر اردبیل، روزهای ۱۱ تا ۱۳ شهریورماه  برگزار می شود. در این همایش نمایندگان سمن‌ها درباره  موضوعات مختلفی مانند: بررسی تأثیرگذاری این سازمان‌ها در فرایند توسعه کشور و تحقق اهداف سند چشم انداز و معرفی تجارب موفق و برنامه‌های موثر در سازمان‌های غیر دولتی در سطح ملی و محلی به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند. دبیرخانه نشست نهم در مؤسسه توانمندسازی فرهیخته اردبیل و زیر نظر شورای هماهنگی همایش‌های سازمان‌های مردم نهاد ایران قرار دارد.

همایش‌های سالانه سازمان‌های مردم نهاد که اولین نشست آن در سال ۱۳۷۶ در استان (بوشهر) برگزار گردید با همایش‌های بعدی خود در سال ۱۳۸۰ (مشهد)، ۱۳۸۱ (کرمان)، ۱۳۸۲ (یزد)، ۱۳۸۳ (همدان)، ۱۳۸۵ (تهران) ، ۱۳۸۷(اراک)، ۱۳۹۰(ساری) و ۱۳۹۳ در اردبیل به نهمین منزل‌گاه خود رسیده است. برگزاری این دسته از  همایش‌های سازمان‌های مردم نهاد با هدف مشارکت  بیشتر و جدی تر سازمان‌های مردم نهاد در برنامه‌ریزی و اجرا و نظارت بر روند برگزاری همایش‌ها، از طریق شورای هماهنگی همایش‌های سالانه ایران که در شهریور ۱۳۸۴ به صورت داوطلبانه توسط گروهی مرکب از ۳۲ نماینده از سازمان‌های مردم نهاد سراسر کشور تشکیل گردید، تداوم یافته است. بر اساس پروتکل تشکیل این شورا، موضوع همایش هر سال از طریق انجام یک نظر سنجی از سازمان‌های مردم نهاد استان‌های مختلف کشور از بین مهم‌ترین چالش‌ها و مسائل روز فراروی آن‌ها تعیین می‌گردد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com