تیم رباتیک هوایی عمود پرواز شستون بلوچستان(سراوان فعلی) که در رقابت های بین المللی هوایی در کشور چین شرکت کرده بودند توانستند علاوه بر کسب مجوز شرکت در دوره آتی مسابقات ، جایزه اول “بهترین یکپارچه سازی سیستم هوایی” را نیز از آن خود نماید.

اعضای شرکت کننده تیم رباتیک هوایی عمود پرواز سراوان عبدالاحد پاکزاد ، ناصر نصرت زهی و محمد ناصر درازهی بوده اند. به گفته عبدالاحد پاکزاد رقابت های بین المللی هوایی چین طولانی ترین رقابت های هوایی جهان است که در تاریخ ۶ مرداد ماه ۱۳۹۳آغاز شده است در این دوره از رقابت ها فقط شش کشور جهان حضور داشتند و تیم رباتیک عمود پرواز شستون علاوه بر نمایندگی ایران به عنوان نماینده منطقه خاورمیانه در کشور چین نیز حضور داشتند. اسپانسر مالی تیم رباتیک هوایی عمود پرواز شهرستان شستون شرکت بازرگانی باران پخش ایرانیان جنوب شرق و سازمان منطقه آزاد تجاری _ صنعتی چبهار بوده است.
عدالت نیوزنیز به نوبه خویش این موفقیت را به جوانان پرشورو تلاشگر بلوچ تبریک عرض می نماید و از خداوند متعال خواهان موفقیت های بیشتری برای این عزیزان می باشیم و همچنین مراتب تشکر خویش را از اسپانسران مالی تیم رباتیک هوایی ابراز می دارد و خواهان آن هستیم که سرمایه داران بلوچ در جهت حمایت از سرمایه های ارزشی بلوچستان که جوانان پرشور و فعال در حوزه های مختلف علمی ،پژوهشی هستند نهایت همکاری و حمایت را بنمایند و با ایجاد صندوقی در جهت حمایت از فرزندان بلوچ برآیند.
تا فرزندان بلوچ بتوانند با پشتوانه مردمی نه دولتی مراتب دانشگاهی را تا تحصیلات عالی بدون دغدغده مالی و حمایتی بگذرانند.ایجاد این صندوق حمایتی امید را در بین دانشجویان و دانش پژوهان بلوچ زنده و در آینده ای نه چندان دور شاهد رشد و شکوفایی استعدادها در همه عرصه های علمی خواهیم بود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com