او زنی است که با تست کردن وسایل سکس «sex toy» سالانه در حدود پانزده‌ هزار یورو و پانزده بار ارگاسم در هفته را نصیب خود کرده است و همه‌ی این‌ها تحت عنوان شغل هست!
کارا هائلوبک «Cara Houiellebecq» در دفتر کار قدیمی خود بیش از ۲۰۰۰ اسباب سکس دارد که آنها را برای کارخانه‌های بزرگسالان قبل از اینکه به توضیح مشخصات‌شان در وبلاگ خود بپردازد، تست می‌کند.
مادر دو لینکلن ، کسی که وبلاگ عشق شهوانی خود را ۵ سال پیش راه‌اندازی کرده است ، هر هفته ، هفت ساعت را به تست این وسایل اختصاص داده است. کارا هائلوبک «Cara Houiellebecq» در دفتر کار قدیمی خود بیش از 2000 اسباب سکس دارد
این زن ۳۳ ساله هفته‌ای چهار تا پنج بار این وسایل را درب منزل خود تحویل می‌گیرد و این اسباب الآن قسمتی از زندگی او شده‌اند.
کارا می‌گوید : این وسایل همیشه قسمتی از بخش خصوصی سکس زندگی من هستند، اینها به من ایده‌هایی را برای نوشتن زندگی سکسی‌ام می‌دهند و این ایده‌ها باعث می‌شوند که من این وسایل را تست کنم.
کارا هر هفته ، هفت ساعت را به تست این وسایل سکس اختصاص داده است.
در حال حاضر تولیدکنندگان  و فروششندگان از من سوال می‌کنند که آیا می‌توانند برای من این نوع وسایل را ارسال کنند؟ چون مردم بسیاری ، بررسی‌های من را می‌خوانند.
” این یک کار فوق‌العاده‌س، من قبلاً در بانک کار می‌کردم، ولی الآن به آن برنخواهم گشت، ابن کار هیچوقت خسته‌کننده نیست.”
کارا وبلاگ خود را با بررسی این اسباب شروع کرده و روز به روز بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. “رفته‌رفته بررسی‌های من نیرومندتر شد و من توسط کارخانه‌های اسباب سکس مورد توجه قرار گرفتم که از من می‌خواستند تا برای آنان کار کنم.”
“در حال حاضر تولیدکنندگان و فروششندگان از من سوال می‌کنند که آیا می‌توانند برای من این نوع وسایل را ارسال کنند؟ چون مردم بسیاری ، بررسی‌های من را می‌خوانند.”
کارا قبل از فوریه سال ۲۰۱۲ و شروع کار کردن برای خود به مدت دو سال برای یک سایت اسباب سکس کار می‌کرد و الآن او برنده بهترین روزنامه‌نگار عشق شهوانی در جوایز ETO برای دو سال متوالی است.
تولیدکنندگان از سراسر بریتانیا برای او وسایل رایگان را ارسال می‌کنند تا او در موردشان بنویسد و او نیز مقاله‌هایی را برای کارخانه‌ها به عنوان مشاور صنعتی می‌نویسد.
کارا می‌گوید: “دوستانم مایل هستند از من در مورد این وسایل سوال کنند چون من را بهترین فرد برای نحوه‌ی استفاده و ارزانترین فرد برای خرید آن‌ها می‌دانند.”
“من پیام‌هایی از دوستانم می‌گیرم که در آن نوشته اند، jiggle balls من شکسته، کجا باید آن را تعویض کنم؟”
کارا قبل از فوریه سال 2012  و شروع کار کردن برای خود به مدت دو سال برای یک سایت اسباب سکس کار می‌کرد
“وسیله‌ی مورد علاقه‌ی من iGino است که با USB شارژ می‌شود، من همچنین عصای Doxy که یک شاه‌خط با عصای جادویی قدرتمند هست را دوست دارم و همیشه گلوله ویبره را توصیه می‌کنم.”
کارا دو فرزند دارد که بچه بزرگتر ۹ ساله و کوچکتر ۱۹ ماهه است و او اطمینان حاصل می‌کند که در اطراف آنها از شغل خود صحبتی نکند.
او با شریک طولانی مدت زندگی خود دارن «Darren» و مادر او در خانه‌ی خود در Gainsborough, Lincs زندگی می‌کند.
او با شریک زندگی خود دارن ۳۷ ساله در زمانی که او به عنوان یک مشاور IT برای یک کارخانه اسباب‌بازی‌های سکسی کار می‌کرد آشنا شده است.
 او با شریک طولانی مدت خود دارن «Darren» و مادر او در خانه‌ی خود در Gainsborough, Lincs زندگی می‌کند.
کارا می‌گوید: شریک من این‌ها را یک تهدید نمی‌بیند، ما همیشه می‌گوییم که آنها اسباب بازی هستند یک ادویه‌ی جنسی نه یک جایگزین.
وقتی من یک اسباب برای مردان دریافت می‎‌کنم، او به من برای تستش کمک می‌کند، الآن این وسایل یک بخش از زندگی ما هستند.

***
حامی

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com