جمعی از خانواده های آسیب دیده بعد از انتخابات ۸۸ در نامه ای به اسدالله بادامچیان، به اتهام زنی های اخیر وی به میرحسین موسوی و مهدی کروبی واکنش نشان دادند و از این عضو موتلفه خواستند از نجابت آسیب دیدگان پس از انتخابات سال ۸۸ سوءاستفاده نکند.

به گزارش کلمه، خانواده های آسیب دیدگان سرکوب های بعد از انتخابات ۸۸ در نامه خود با یادآوری اینکه بعد از پنج سال هنوز پرونده های فرزندان شهید و آسیب دیده آنها معلق مانده و مورد رسیدگی قرار نگرفته است، اظهارات بادامچیان را خلاف اخلاق، شرع، و اسلام و انسانیت توصیف کردند و افزودند: عامل کشتار عزیزان و آسیب دیدگان ما گرچه تا امروز مشخص نشده است اما این را باید به حساب ضعف دستگاه قضایی گذاشت که در دوره پنج ساله هنوز در این مورد پاسخی به ما نداده است و در سایه ی این اهمال هر کسی از هر جایگاهی به خود اجازه اظهارنظر داده و حکمی صادر می کند.

این عضو موتلفه اخیرا در مصاحبه ای گفته بود میرحسین موسوی در حصر نیست! و به این خاطر در خانه اش تحت مراقبت است که خانواده های شهدای ۸۸ او را نکشند!

متن نامه جمعی از خانواده های آسیب دیده بعد از انتخابات ۸۸ که برای انتشار در اختیار کلمه قرار گرفته، به شرح زیر است:

جناب آقای بادامچیان

در اظهارنظرهای اخیرتان خود را در مقام سخنگویی خانواده های آسیب دیده پس از انتخابات سال ۸۸ قرار داده و آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی را عامل کشته شدن عزیزان ما و خانواده های آسیب دیده خوانده اید.

با اعتراض به این بیهوده گویی ها، طی این نامه اعلام می داریم که بهتر است بیش از این از نجابت آسیب دیدگان پس از انتخابات سال ۸۸ سوءاستفاده نکنید و در تریبون های یک طرفه خود به قاضی نروید. آن هم بعد از پنج سال که پرونده های فرزندان شهید و آسیب دیده ما معلق مانده و مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

صد البته اینگونه صحبت کردن های شما خلاف اخلاق، شرع، و اسلام و انسانیت است.

پر واضح است که عامل کشتار عزیزان و آسیب دیدگان ما گرچه تا امروز مشخص نشده است اما این را باید به حساب ضعف دستگاه قضایی گذاشت که در دوره پنج ساله هنوز در این مورد پاسخی به ما نداده است و در سایه ی این اهمال هر کسی از هر جایگاهی به خود اجازه اظهارنظر داده و حکمی صادر می کند.

شما نیز به جای این جوپراکنی ها و اتهام زنی ها و توهین ها تلاش خود را در جهت همبستگی مردم پیش ببرید. خود نیز می دانید اگر فرصتی به مردم داده شود، نشان خواهند داد پایگاه اجتماعی رهبران جنبش سبز چه میزان است؛ تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

جمعی از خانواده های آسیب دیده بعد از انتخابات ۸۸

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com