به گزارش حماسه نیوز، در روز های اخیر جنایات وحشت ناک رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تا جایی پیش رفت که مردم در کشور های مختلف به حمایت از مظلومین غزه فریاد مرگ بر اسرائیل برآورده اند حتی یهودیان مقیم نیویورک در حمایت از مردم بی‌گناه غزه و محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها به راه‌پیمایی پرداختند.

اما در این میان فعالیت های عده ای فرصت طلب در شبکه های اجتماعی که تا دیروز پیام میدادند «نه غزه نه لبنان» و با همین شعار دل برخی را شاد می نمودند باعث تعجب هر انسانی می شود.

“نسرین ستوده” فردی با عناوین پر طمطراقی همچون عضو کانون مدافعان حقوق بشر و انجمن حمایت از کودکان و برنده جایزه حقوق بشر «سازمان حقوق بشر بین‌الملل» که توسط شبکه رسانه ای صهیونست ها به وی اهدا شده است میباشد. و دیگری “اصغر فرهادی” کارگردان و فیلم‌نامه‌نویسی که شهرت بین المللی اش را مدیون یک جشنواره وابسته به صهیونست ها می باشد با ساخت کمپینی در یکی از شبکه های اجتماعی این پیام را در آن ترویج می نمایند:

«کشتن همنوعان خود را متوقف کنید»

و اما سوال ما این است که چه کسی باید کشتن هم نوعش را متوقف کند؟ مگر نه اینکه رژیم غاصب صهیونیستی روز و شب از زمین، هوا و دریا بر سر مردم مظلوم غزه بمب می ریزد؟ آیا بدن های تکه تکه کودکان غزه حجت را بر همگان تمام ننموده است؟پس چرا نامی از رژیم صهیونیستی و جنایات حقوق بشریش در این کمپین برده نشده است؟ براستی چه منافعی برای آنها در عنوان ننمودن جنایات رژیم صهیونیستی وجود داردکه اینگونه دوپهلو به این موضوع کاملا مشخص که حتی صدای یهودیان مقیم آمریکا را هم درآورده است پرداخته اند؟

مهمتر از همه و آنچه نباید از آن غافل شد اینکه هدف و سناریوی واقعی گردانندگان کمپین فوق از ورود کاملا ابهام آمیز با عنوان کشتن همنوعان خود را متوقف کنید به موضوع غزه چیست؟

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com