ALI AKBAR HASHEMI RAFSANJANIهاشمی رفسنجانی : لباس زن‌ها نباید رنگارنگ باشد

زن‌ها باید روسری داشته باشند به‌اندازه‌ای که موهایشان را بپوشاند، لباس آستین‌بلند بپوشند، جوراب کلفت یا شلوار پای‌شان کنند و فقط دست‌ها آن هم از مچ به پایین و صورت؛ اینها اشکالی ندارد دیده شود و لباس هم باید زیاد رنگارنگ و زننده و تنگ نباشد، لباس ساده.
هاشمی رفسنجانی در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت: من با تصفیه جامعه روحانیت از روحانی نماها موافقم ولی نه به صورت های حاد و انتقام جویانه بلکه باید به تدریج افراد ناباب را معرفی کنیم و اصولا می دانید که روحانی یک سمت انتصابی و تحمیلی نیست.

وی ادامه داد: اینها افرادی هستند که در جامعه کم کم جا پیدا کرده اند ، یک عده طرفدار دارند و علاقمند دارند و باید کم کم شناخته شوند و ما نباید به آنها یک سمتی بدهیم، جامعه خودش اینها را حذف می‌کند به هرحال آن چه ما می‌دانیم که از طرف ما نباید اینها تشویق شوند.

احزاب اگر با ضد انقلاب همکاری کنند قابل تحمل نیستند

عضو شورای انقلاب در مورد عملکر احزاب و گروه‌ها نیز گفت: من طرفدار انحلال نیستم فکر می‌کنم آنها اگر حدود مقررات را مراعات کنند و حاضر باشند به عنوان یک گروه سیاسی نه نظامی و نه ضد انقلاب بلکه به عنوان یک گروهی که دارای یک ایده سیاسی و اجتماعی است فعالیت سالم بکنند و هم در نشریاتشان هم در اجتماعاتشان و هم در سخنرانی هایشان حاضر باشند معقول حرکت کنند من تضمین می دهم که بمانند .

هاشمی ادامه داد: ولی اگر به این شکلی که در گذشته عمل کردند بخواهند در کردستان بجنگند هر جا آشوب می شود حضور داشته باشند به هر کسی می خواهند اهانت کنند و هر دروغی را می خواهند در نشریاتشان بنویسند و با نهادهای انقلابی درگیر شوند و در عمل با ضد انقلاب همکاری کنند این طبعا یک فعالیت سالم سیاسی نیست و قابل تحمل نمی باشد .

پوشش اسلامی یک زن از نظر هاشمی

هاشمی در مورد پوشش اسلامی در ادارات نیز گفت: این پوشش باید اسلامی باشد و من در این مورد خیلی جدی هستم و باید انصاف داد وقتی دولت اسلامی است و رهبر آن اسلامی است مردم هم باید در ادارات ضوابط اسلامی را رعایت کنند و ما در مورد حجاب هیچ تردیدی نداریم که واجب است.

وی گفت: زن ها باید روسری داشته باشند به اندازه ای که موهایشان را بپوشاند، لباس آستین بلند بپوشند، جوراب کلفت یا شلوار پایشان کنند و فقط دست‌ها آن هم از مچ به پائین و صورت اینها اشکالی ندارد دیده شود و لباس هم باید زیاد رنگارنگ و زننده و تنگ نباشد، لباس ساده، این مقدار از پوشش کافی است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com