Marlen-Doll-1

یک پورن‌استار شیلیایی مسابقات تیم فوتبال این کشور در جام جهانی را به یک شرط‌بندی برای انجام ماراتن سکسی با دنبال‌کننده‌های توییترش تبدیل کرده است.

به گزارش تقاطع”، مارلن دول این ماراتن سکسی‌ را پیش از نخستین بازی تیم فوتبال شیلی در مقابل استرالیا کلید زد. او گفته بود که اگر این بازی با برتری شیلی به پایان برسد، به مدت ۱۲ ساعت در یک روز با افراد غریبه سکس خواهد داشت. بازی که با نتیجه‌ی ۳ به ۱ به سود تیم شیلی پایان یافت و “مارلن” نیز به وعده‌اش عمل کرد.

این پورن‌استار برای بازی دوم برابر اسپانیا، زمان این ماراتن را به ۱۶ ساعت افزایش داد که در آن بازی نیز شیلی ۲ بر صفر پیروز شد.

وعده‌ی سوم “مارلن” در بازی با هلند بود که گفته بود در صورت پیروزی شیلی بر این تیم، او ۱۸ ساعت با کسانی که ابراز تمایل کنند سکس خواهد داشت. بازی که دیروز دوشنبه (۲۳ ژوئن-۲ تیر) برگزار و با شکست ۲ بر صفر شیلی همراه شد تا چهر‌ه‌ی مشهور این روزهای شیلی در این دور استراحت کند.

با این وجود، او ساعتی بعد از بازی با هلند، وعده‌ی تازه‌ و سخاوتمندانه‌ای را برای بازی بعدی شیلی در مرحله‌ی یک هشتم نهایی برابر برزیل، میزبان رقابت‌ها اعلام کرده است.

“مارلن” گفته که در صورت برد شیلی در این بازی، دو روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، یعنی در مجموع ۲۴ ساعت به سکس خواهد پرداخت.

تنها شرط این پورن‌استار برای علاقه‌مندان داشتن سکس با او این است که کاندوم‌‌شان را با خود بیاورند.

گفتنی است از زمان آغاز این “ماراتن سکسی” حساب کاربری “مارلن دول” به دلیل ارسال عکس‌های آشکار از سکس‌‌ با دنبال‌‌کننده‌هایش، چند باری از سوی توییتر تعلیق شد؛ هرچند که او موفق شد مدیران این شبکه‌ی اجتماعی را متقاعد کند تا حسابش را برگردانند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com