به نقل از روزنامه ولایت نیوز :در پی عمل ضد اخلاقی و منکراتی هنرپیشه زن ایرانی (ل ح)در جشنواره کن تعدادی از بردران و خواهران بسیجی به صورت خود جوش کفن پوشان و سینه زنان به عزداری در مقابل وزارت ارشاد پرداختند .دلواپسین ارزشهای اسلامی انقلابی با سر دادن شعار عزا عزا است امروز روز عزاست امروز رهبر محبوب ما صاحب عزاست امروز از این عمل ضد ارزشی ابراز انزجار کردند .
در ادامه یکی از هنرپیشگان ارزشی سینمای ایران خانوم الهام چرخنده با سرودن یک شعر حماسی به ایراد سخنرانی پرداختند
عاشقم من ,عاشقم من ,عاشق چرخنده ای, من گدایم ,من گدایم ,من گدای, سید علی که با اتمام این بیت شعر تنی چند از برادارن و خواهران ولایت مدار به صورت خودکار غش کردند در ادامه خانوم چرخنده با ابراز تأسف از این حرکت خواستار ایجاد یک ٩ دی فرهنگی در کل ساختار هنر کشور شد .

فرج الله سلحشور دیگر هنرمند ارزشی ضمن محکوم کردن این عمل خواستار برخورد جدی و انقلابی با این گونه اعمال شد و اظهار داشت که :آیا بهتر نیست به جای بوسیدن صورت یک مرد اجنبی و نامحرم ,دست رهبر معظم انقلاب را از روی چفیه بوسید. پس از ایراد این سخنان خواهران بسیجی حاضر در جمع به صورت نمادین به بوسیدن عکس مقام عظمای ولایت پرداختند .

در خاتمه سردار نقدی طی بیاناتی دلیل وجود چنین مشکلاتی را عدم حضور بسیج ونیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این جشنواره دانست و خبر از آمادگی نیروی مقاومت بسیج جهت اجرای طرح سالم سازی در فستیوال فیلم کن ,برلین , و مراسم اسکار را داد. وی جدا سازی برادران از خواهران را تنها راه جلوگیری از بروز اینگونه حوادث در آینده دانست . مهدی محمدی

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com